اخبار داغ

همزمان با اکران فیلم محمد رسول الله

کتاب «‌آمنه مادر پیامبر (ص)» منتشر شد

کتاب «‌آمنه مادر پیامبر (ص)» منتشر شد
موسسه بوستان کتاب همزمان با اکران فیلم محمد رسول الله در سینماهای کشور، کتاب ارزشمند آمنه مادر پیامبر (ص) را منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از روابط عمومی موسسه بوستان کتاب، مدیر تولید و جانشین رئیس موسسه بوستان کتاب گفت: این موسسه به تازگی کتاب آمنه مادر پیامبر (ص) را که تالیف عایشه بنت الشاطی بوده و استاد احمد صادقی اردستانی آن را به فارسی ترجمه کرده، چاپ و منتشر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهادی اشرفی در توضیح محتوای این اثر اظهار کرد: آمنه این بانوی بزرگوار نزد خداوند متعال، شخصیتی شریف و صالح بوده که فرزندی چون حضرت محمد (ص) را در دامان خویش پرورید؛ از همین رو آشنایی با زندگی و شخصیت وی امری لازم است.

,

وی افزود: کتاب یاد شده، ترجمه کتاب «ام النبی (ص)» نوشته عایشه بنت الشاطی نویسنده مصری بوده که استاد صادقی اردستانی آن را در 232 صفحه با قلمی شیوا و روان ترجمه کرده و زوایای زندگانی وی را به تفصیل بررسی کرده است.

,

کتاب آمنه مادر پیامبر (ص) به تازگی از چاپ خارج شده و قیمت آن 12 هزار تومان است؛ کتاب دوستان و علاقه‌مندان برای تهیه و مطالعه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155 ـ 025 تماس بگیرند یا به سایت www.bustaneketab.com مراجعه کرده و با خرید اینترنتی از تخفیف ویژه برخوردار شوند.

,

انتهای پیام/ض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه