اخبار داغ

دستگیری شرور سابقه‌دار متواری پس از 12 سال

دستگیری شرور سابقه‌دار متواری پس از 12 سال
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری شرور یاغی سابقه‌دار پس از 12 سال فرار از دست قانون در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حسین نجفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: در پی اخذ احکام صادره از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خرم‌آباد مبنی بر دستگیری فردی شرور، یاغی با سوابق متعدد قضایی، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی کاکاشرف با انجام تحقیقات گسترده، با وجود صعب‌العبور بودن مسیر چندین بار جهت دستگیری وی اقدام که به علت کوهستانی بودن مخفیگاه متهم، موفق به دستگیری نشدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: تیمی مجرب از ماموران انتظامی کاکاشرف به طور ویژه با انجام کارهای اطلاعاتی بسیار دقیق، پیچیده و منسجم درخصوص دستگیری مجرم و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، متهم را که در یکی از استان‌های همجوار مخفی شده بود به یکی از مناطق شهر خرم‌آباد هدایت کردند.

,

این مسئول بیان داشت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با پاسگاه‌ها و کلانتری‌های سطح شهر و کنترل ورودی و خروجی شهر به صورت غیرمحسوس شرور متواری در یکی از محلات شهر خرم‌آباد به صورت ماهرانه و غافلگیرانه دستگیر شد.

,

نجفی تصریح کرد: عده‌ای از اهالی محل با درگیری با ماموران، قصد فراری دادن متهم را داشتند که با تلاش ماموران بی‌نتیجه ماند.

,

فرمانده انتظامی خرم‌آباد ادامه داد: مجرم سابقه‌دار به دلایل متعدد از جمله تیراندازی، سرقت مسلحانه، درگیری، تخریب منابع طبیعی و ملی، تخریب اموال مردم، حبس‌های طولانی مدت چند ساله و ... بیش از 12 سال تحت تعقیب مراجع قضایی بود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: خبر دستگیری مجرم سابقه‌دار باعث خوشحالی و رضایت عموم مردم محل شد و با حضور در یگان انتظامی و تماس‌های تلفنی مکرر و متعدد مراتب تقدیر و تشکر را از ماموران اعلام کردند.

,

انتهای پیام/ض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه