اخبار داغ

جاده مرگ در انتظار تخصیص اعتبار

جاده مرگ در انتظار تخصیص اعتبار
‌نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده مرگ جهت دوبانده شدن در انتظار تخصیص اعتبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در محل مجتمع فرهنگی سرو برگزار شد، افزود: تا کنون اعتباراتی برای این جاده اختصاص داده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با بیان اینکه 6 میلیارد تومان جهت این جاده از وزیر راه و شهرسازی دستور گرفته‌ایم و امیدواریم تحقق پیدا کند، به گرفتن دستوراتی جهت تامین قبر رایگان اشاره کرد و گفت: این جاده که تا خلیل‌آباد و بردسکن ادامه دارد، دارای ردیف ملی شده و اعتباراتی از محل ماده 180 و سایر بخش‌ها اختصاص یافته است.

,

 

,

به گزارش ایسنا، اسماعیل‌نیا با اعلام اینکه امیدواریم با دوبانده شدن این جاده، دیگر شاهد از دست دادن جان همشهریانمان نباشیم، ادامه داد: هرچند دستورهای مختلفی برای این جاده گرفته‌ایم، اما باید کار سرعت بگیرد.

,

 

,

1428918264244_93403.jpg

, 1428918264244_93403.jpg,

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بخش مرکزی با آسفالت چند روستای باقی‌مانده به‌زودی تمامی روستاهای این بخش از نعمت آسفالت برخوردار خواهند شد، به وضعیت علمی شهرستان اشاره کرد و بیان نمود: در این مدت 10 فوق لیسانس و کارشناسی ارشد به دانشگاه‌های شهرستان اضافه شده است.

,

 

,

وی همچنین به اضافه شدن شش رشته به تعداد رشته‌های دانشگاه آزاد کاشمر اشاره کرد و گفت: برای این تعداد رشته از مهرماه دانشجو گرفته می‌شود.

,

 

,

اسماعیل‌نیا ارتقاء مجتمع عالی سلامت را از دیگر کارهای صورت گرفته دانست و بیان کرد: با ارتقاء این مجتمع مجوز 12 رشته دریافت شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه به زودی چند خط جدید کارخانه کاشی کاشمر راه‌اندازی خواهد شد، افزود: با افزایش این چند خط، برای 400 نفر اشتغال‌زایی خواهد شد.

,

 

,

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آبا با تاکید براینکه باید در جهت تقویت دوستی و انسجام و همدلی گام برداریم، گفت: همدلی بستر توسعه و رشد است.

,

 

,

وی با بیان اینکه باید منسجم شویم و از افراط و تفریط دور شویم، گفت: اگرچه هرکس سلیقه خاص خود را دارد اما همه در سایه همدلی و همزبانی باید دولت را کمک کنیم.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه شعار همدلی و همزبانی را در عمل باید معنادار کنیم، اظهار کرد: نباید با حاشیه‌سازی در جامعه دسته‌بندی ایجاد کرد.

,

 

,

اسماعیل‌نیا با اعلام اینکه اگر همدل نشویم به رشد و توسعه دست نخواهیم یافت، تصریح کرد: 10 سال زمان لازم است تا ترشیز کهن به جایگاه واقعی خود برسد.

,

,

انتهای پیام/ض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه