اخبار داغ

جزئیات قتل شهروند بوکانی

جزئیات قتل شهروند بوکانی
فرماندار بوکان به تشریح جزئیات قتل شهروند بوکانی پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، شب گذشته یک شهروند 40 ساله بوکانی در خودروی خود با اصابت چند گلوله که به گفته شاهدان عینی از سمت دو موتور سوار شلیک شد، به قتل رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

این مرد بوکانی که در خیابان صلاح‌الدین ایوبی بوکان مورد حمله قرار گرفت پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

,

 

,

با اطلاع‌رسانی مردم به پلیس، مأموران نیروی انتظامی بلافاصله در محل قتل حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند اما هنوز هیچ خبری در رابطه با جزئیات حادثه منتشر نشده است.

,

 

,

جمال خسروی، فرماندار بوکان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حوالی ساعت 23 شب گذشته با شلیک پیاپی گلوله یک شخص با هویت معلوم در خیابان صلاح‌الدین ایوبی معروف به محله جاده حصار این شهرستان به قتل رسید.

,

 

,

وی افزود: ضاربان دو نفر و سوار بر موتور بودند که از سلاح کمری استفاده کردند و این حادثه تنها منجر به مرگ یک نفر شده و زخمی به همراه نداشته است.

,

 

,

خسروی گفت: هنوز هیچ نتیجه یا سرنخی در خصوص این قتل و جزئیات آن به دست نیامده است اما طبق شناسایی هویت مقتول معلوم شده که وی قبلاً از اراذل و اوباش بوکان بوده و مدتی را در زندان و تبعید سپری کرده، البته در دو سال اخیر مرتکب جرمی نشده است.

,

 

,

فرماندار بوکان ادامه داد: با توجه به اعلام نیروی انتظامی در محل حادثه چند عدد پوکه گلوله پیدا شده اما هنوز دقیق اعلام نشده چند تیر به مقتول اصابت کرده و برای تحقیقات بیشتر جسد به کالبد شکافی انتقال داده شده و تحقیقات برای دستگیری قاتلان در جریان است.

,

 

,

انتهای پیام/ض 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه