اخبار داغ

‌روایت تواضع شهیدرجایی از زبان استاندار البرز

‌روایت تواضع شهیدرجایی از زبان استاندار البرز
‌استاندار البرز گفت: ویژگی‌های اخلاقی و تواضع و مردمداری شهیدان باهنر و رجایی است که یاد آنها را زنده نگه داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید حمید طهایی در نشستی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، گفت: امروز اگر یادی از شهیدان رجایی و باهنر به جای مانده است،به خاطر تقوا، تعهد، تلاش، مردمداری و عشق به خدمت رسانی به مردم و اسلام بوده است و امیدواریم مسئولان نیز با تاسی از این دو شهید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی خاطرنشان کرد: سعه صدر یکی از ابزار مدیریت است و مدیران باید با این ابزار تحمل هرگونه نقد و انتقاد را در خود به وجود آورند.

,

 

,

استاندار البرز تصریح کرد: امسال دو انتخابات مهم را در پیش داریم و باید از تکثر در جامعه غافل نشد، چرا که هیچ جامعه‌ای یکدست نیست و سلایق مختلفی در آن وجود دارد.

,

 

,

وی در ادامه به ذکر خاطره‌ای در خصوص شهید رجایی پرداخت و گفت: زمانی که شهید رجایی نخست وزیر بود و بنی صدر رئیس جمهور، بنده به عنوان معاون سیاسی استاندار مشغول خدمت بودم. آن روزها بنی صدر با شهید رجایی اختلاف زیادی داشت و گاها در انتخاب وزیران نیز دچار چالش شدیدی بودند.

,

 

,

طهایی افزود: گاهی بنی صدر انتقاداتی را نسبت به شهید رجایی مطرح می‌کرد که گاهی از موضع قدرت و به دور از ادب بود اما شهید رجایی پاسخ این انتقادات را با احترام و انصاف می‌داد.

,

 

,

استاندار البرز ادامه داد: یک روز بنده به همراه شهید رجایی و دیگر مسئولان جهت بازدید از پایگاه شکاری شهید نوژه به این پایگاه رفتیم، در دیداری که با افسران نیروی هوایی پایگاه داشتیم، احساس کردم تمامی صحبت‌هایی که آن زمان از رادیو اسرائیل و بغداد نسبت به شهید رجایی بیان می‌شد، در گفتار بعضی از افسران نیز مطرح شد.

,

 

,

وی افزود: اما شهید رجایی در تمام طول مدت مطرح شدن انتقادات لبخند به لب داشت و سپس با تواضع پاسخ تمامی انتقادات را بیان داشت که حتی در پایان صحبت‌هایش تمامی کسانی که از او انتقادهای تند و ناصحیح کرده بودند از وی عذر خواهی کردند.

,

 

,

نماینده عالی دولت در استان البرزیادآورشد: شهیدرجایی فردی بسیار مردمی بود و همه در دیدار اول با وی همان ابتدا متوجه این موضوع می‌شدند.

,

 

,

وی در پایان اظهار کرد: ما نیز باید همانند شهید رجایی عمل کنیم، بنابراین از همه مسئولان تقاضا داریم در هر پستی که هستند، این را غنیمت شمرده و به خدمت رسانی بپردازند و با رفتار خود یادگاری از خود بر جای گذارند.

,

 

,

انتهای پیام/ض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه