اخبار داغ

با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور؛

خط و پست برق 132.20 کیلو ولت مسقف گلبهار به بهره برداری رسید

خط و پست برق 132.20 کیلو ولت مسقف گلبهار به بهره برداری رسید
با حضور معاون رئیس جمهور، کوچکترین پست برق کانونشنال مسقف با ظرفیت و با قابلیت کنترل از راه دور در شهر جدید گلبهار به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از ندای چناران، مراسم بهره برداری از خط و پست برق 132.20 کیلو ولت شهر جدید گلبهار با حضور محمد باقر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی و آرش کردی، مدیر عامل شرکت توانیر ، محمد دهقان نماینده مردم چناران، حجت الاسلام مروج امام جمعه گلبهار و محمد پرویزیان، فرماندار چناران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, ندای چناران,

در این مراسم محمد حسن متولی زاده، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خراسان رضوی اظهار داشت: این پروژه با هدف تامین برق مطمئن مشترکان شهر جدید گلبهار بویژه ساکنان واحدهای مسکن مهر، کاهش تلفات شبکه فشار متوسط و افزایش قابلیت اطمینان شبکه وارد مدار شد.

,

وی با بیان اینکه هزینه پست 85 میلیارد ریال بوده و هزینه خط نیز دو میلیارد ریال می باشد گفت: در مجموع هزینه تمام شده این پروژه 87 میلیارد ریال می باشد.

,

متولی زاده افزود: این پست برق که در زمینی به مساحت هزار و 196 متر مربع احداث شده است قابلیت کنترل از راه دور را دارد و ظرفیت آن 60 مگاوات آمپر می باشد و دارای دو دستگاه ترانسفورماتور نیز می باشد.

,

وی اظهار کرد: این پست کوچکترین پست کانونشنال مسقف با قابلیت کنترل از راه دور می باشد که مسقف بودن پست به منظور رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل، تطابق با مبلمان شهری و کاهش حوادث ناشی از عوامل جوی احداث شده است.

,

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خراسان رضوی در ادامه اظهار داشت: طبقاتی بودن اتاق کنترل و فیدرخانه 20 کیلو ولت بمنظور کاهش سطح اشتغال، کاهش مصرف انرژی در پست به دلیل استفاده از ساندویچ پانل و عایق بندی دیوارها و امکان بهره برداری از پست بدون اپراتور، کاهش ابعاد پست و حجم عملیات ساختمانی و فوندانسیون ریزی از جمله ویژگی های مهم این پست است.
متولی زاده با بیان اینکه تلفات شبکه کمتر از 10 درصد است گفت: سالانه هزار میلیارد ریال باید برای توسعه بار صنعت برق در شهر مشهد هزینه شود در حالی که منابع عمومی در این کلانشهر صفر است.
انتهای پیام/ج

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه