اخبار داغ

استاندار تهران خبرداد:

۲۵۰۰میلیارد تومان، سهم تهران در هفته دولت

۲۵۰۰میلیارد تومان، سهم تهران در هفته دولت
استاندار تهران گفت: در هفته دولت بیش از ۵۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان تهران به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مهر، روز پنج شنبه و همزمان با هفته دولت و با حضور سید حسین هاشمی استاندار تهران و جمعی از مسئولان شهرستانی، سه پروژه عمرانی و شهری در پردیس و بومهن افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


در این مراسم بلوار چمن منطقه بومهن با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال،  بوستان خلیج فارس شمالی پردیس با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال و کمربندی شمالی پردیس با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال توسط استاندار تهران افتتاح شد.

به گفته مسئولان پردیس و بومهن افتتاح این پروژه ها نقش مهمی در بهبود وضعیت عمرانی و خدماتی این مناطق ایفا خواهد کرد.

بوستان خلیج فارس شمالی پردیس که امروز توسط استاندار تهران به بهره برداری رسید از امکانات متنوعی از جمله فضای بازی برای کودکان، آلاچیق، آبشار مصنوعی و آب نما برخوردار است.

استاندار تهران در  این مراسم با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

هاشمی افزود: در استان تهران نیز پروژه های فراوانی برای افتتاح در هفته دولت آماده شده است به طوری که در این هفته بیش از ۵۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در این استان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به این نکته که شهرستان پردیس نیز در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی است، ادامه داد: در هفته دولت بیش از ۳۲ پروژه در حوزه های مختلف در شهرستان پردیس افتتاح می شود.

هاشمی اضافه کرد: برای افتتاح این ۳۲ پروژه که به منظور توسعه و آبادانی هر چه بیشتر این شهرستان انجام شده، اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان درنظر گرفته شده است.

وی هدف از افتتاح این پروژه ها را افزایش خدمت رسانی به مردم در استان تهران عنوان کرد و گفت: دولت به مردم وعده داده بود که مشکلات را یکی پس از دیگر از سر راه بردارد و تلاش داریم تا با افتتاح این پروژه ها، امکانات مطلوب تری برای مردم فراهم شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه