اخبار داغ

هشدار رئیس کمیته امداد به مسئولان

هشدار رئیس کمیته امداد به مسئولان
رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: مسئولان امروز باید در رفتارهای خود تجدیدنظر کنند و افکار غربی را به‌ راحتی قبول نکنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،  پرویز فتاح ظهر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت شهیدان والامقام رجایی و باهنر در سالن هلال‌احمر سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مسئولان باید در رفتارهای خود تجدیدنظر کنند، اظهار کرد: وجود اختلاف طبقاتی بین مردم و مسئولان درست نیست و نباید وضع این‌گونه باشد؛ مردم این موضوع را که مسئولان از جنس آن‌ها هستند به خوبی باید درک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی تصریح کرد: اگر مسئولان مانند مردم زندگی نکنند، هرگز از مشکلات جامعه باخبر نمی‌شوند و این مشکلات را به خوبی لمس نمی‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: مسئولان همواره باید همراه قشر محروم جامعه باشند و با بررسی مشکلات آن‌ها را برطرف کنند.

فتاح تصریح کرد: مسئولان باید در رفتارهای خود تجدیدنظر کنند تا مردم و به خصوص قشر محروم جامعه، نظام جمهوری اسلامی ایران را مانند حکومت امیرالمؤمنین (ع)‌ بدانند و به آن اعتماد بیشتری کنند.

وی اضافه کرد: دعای نیازمندان صدقه جاری مسئولان و نظام است و باعث می‌شود تا با اقتدار بیشتر در زمینه‌های مختلف ورود پیدا کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه در همه جای دنیا قشر محروم برای حکومت‌ها تهدیدی بزرگ به حساب می‌آید؛ چراکه امکان شورش از سوی این قشر جامعه وجود دارد، گفت: در ایران اسلامی نه‌ تنها این قشر به عنوان تهدید محسوب نمی‌شود، بلکه به عنوان آرامش جامعه معرفی می‌شوند و نباید در این موضوع، افکار غربی را قبول کنیم.

فتاح با اشاره به اینکه این قشر همواره در کنار نظام جمهوری اسلامی ایران حضور داشته و مقابل استکبار ایستادگی کرده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از شهدای انقلاب از قشر محروم بودند و این موضوع نشان‌دهنده ارادت این قشر به رهبری و اسلام است.

وی تصریح کرد: استان سمنان از نعمت سه هزار شهید برخوردار است و مسئولان و مردم استان همواره باید از این نعمت به خوبی استفاده کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه