اخبار داغ

رهایی از نیش پشه‌ها با تی‌شرت جدید!

رهایی از نیش پشه‌ها با تی‌شرت جدید!
شرکت پارچه بافی اسپانیایی STINGBye واقع در ایالت کاتالان پس از چهار سال تحقیق و بررسی، بالاخره موفق به تولید نوعی از تی شرت شده که قادر است حشرات گزنده ای نظیر پشه، ساس، کنه، کک و ... را از انسان دور گرداند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مسلماً یکی از بزرگ ترین چالش های فصل تابستان، دست و پنجه نرم کردن با حشرات موذی و در راس آن ها پشه هاست. موجوداتی که در هنگام شب به ناگاه از سنگر هایشان بیرون می آیند و شیرینی خواب آرام را با وز وز های گوش خراش و نیش های آب دار خود از شما می گیرند. بدتر از آن این که وادارتان می کنند پس از بیداری از خواب نیز هیچ کاری به جز خاراندن بدن خود نداشته باشید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


به گزارش مجله سخت‌افزار، اما به نظر می رسد که اسپانیایی ها بالاخره راه چاره ای برای حل این مشکل اندیشیده اند و با طراحی یک تی شرت جدید، کاری کرده اند که شما به پونه تبدیل شوید و پشه ها به مار!

شرکت پارچه بافی اسپانیایی STINGBye واقع در ایالت کاتالان پس از چهار سال تحقیق و بررسی، بالاخره موفق به تولید نوعی از تی شرت شده که قادر است حشرات گزنده ای نظیر پشه، ساس، کنه، کک و ... را از انسان دور گرداند. در واقع این تی شرت مخصوص و جادویی در ماه ژوئن امسال به بازار عرضه شده و در حال حاضر تنها در کشور اسپانیا و در 80 دارو خانه ی مختلف قابل خریداری است. 

اما شرکت STINGBye قصد دارد کار صادرات این تی شرت به خارج از اسپانیا را نیز در آینده ای نزدیک آغاز نماید تا سایر مردم جهان هم بتوانند به زودی از شر گزند پشه ها و همچنین دیگر حشرات موذی گزنده، در امان باقی بمانند. 

گفته می شود که در ساختار این لباس از ماده ی پرمترین استفاده شده است. ماده ای که در حشره کش ها کاربرد دارد و به علت فرآیند هیدرولیز سریعش در دستگاه گوارش انسان، خطر مسمومیت چندانی برای او فراهم نمی آورد. با این حال طراحان این تی شرت معتقدند که محصول اختراعی شان کوچک ترین خطری برای انسان ها ندارد و پیر و جوان می توانند آن را بدون هیچ مشکلی بر تن کنند تا از شر نیش های گزنده ی حشرات موذی در امان بمانند.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه