اخبار داغ

امام جمعه کوهسار در جمع بسیجیان؛

دیگر کسی در تاثیرگذاری فرهنگ بسیجی تردیدی ندارد

دیگر کسی در تاثیرگذاری فرهنگ بسیجی تردیدی ندارد
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی امام جمعه بخش چندار و شهر کوهسار در دیدار صمیمی با بسیجیان حوزه مقاومت حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) بخش چندار عنوان کرد: امروز دیگر کسی در تأثیرگذاری بسیج، روحیه بسیجی و فرهنگ بسیجی تردیدی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هادیان البرز، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی افزود: مفهوم واقعی بسیج دفاع از ارزش ها ، وطن و اعتقادات و هر کجا که احساس خطر کنند ایفای نقش می کنند و بسیج با وسعت و مفهوم گسترده خود از صدر اسلام تاکنون وجود داشته و  داوطلبانه در زمان های متداول در زمینه های گوناگون نقش آفرینی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هادیان البرز,

unnamed

, unnamed,

محمدی خاطرنشان کرد: هدف بسیج تقویت اسلام و مبارزه با بیگانگان و دشمنان اسلام است و تمامی مسیرهای  حق از دیرباز تاکنون ،دشمن و ممانعت های زیادی  داشته و مخالفان زیادی با برهان ها و واجبات دین اسلام وجود دارد .

,

وی ادامه داد:دشمنان از هر سیاستی برای مقابله با پیروان اسلام استفاده می کنند و همیشه برای برنامه ریزی علیه مسلمانان بیدار هستند و این یعنی مسلمانان باید هوشیارترو در صحنه بیدارتر عمل نمایند و برای آرمان های خود به پا ایستند.

,

وی اظهار کرد: دشمنان اسلام ، دشمنان خدا هستند زیرا با حق مقابله می کنند و اگر بسیجیان مقاومت کنند حتی اگر شهید شوند باز هم پیروزند زیرا مرگ سراغ همگان می آید اما مرگی شایسته تر است که در راه دین، ارزش ها وخدا باشد.

,

امام جمعه کوهسار در ادامه  با بیان بخشی از کارکردهای بسیج، گفت: امروز دیگر کسی در تأثیرگذاری بسیج، روحیه بسیجی و فرهنگ بسیجی تردیدی ندارد.

,

حجت الاسلام محمدی ضمن تاکید بر ورود روحیه بسیجی در تمامی صحنه ها، موفقیت در عرصه های مختلف را منوط به آن دانست و با تصریح این مطلب که مؤلفه های مؤثر فرهنگ بسیجی باید به شکل یک منشور عملی در دست همگان قرار گیرد، فرافکنی ایجاد شده توسط برخی افراد در برابر بسیج را ناشی از عدم شناخت فرهنگ بسیجی عنوان کرد و افزود: کاری که بسیج انجام می دهد تبدیل ناممکن ها به ممکن ، با روحیه بسیجی است.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش چندار و شهر کوهسار در ادامه سخنانش با اشاره به هفته دولت ، شهیدان رجایی و باهنر را بسیجیان واقعی به تمام معنای کلمه دانست و افزود: یکی از خصوصیان این دو شهید بزرگوار این بود که مطیع محض ولایت فقیه بودند و در راه خدمت رسانی به مردم ایران از هیچ تلاش و کوششی فروگذاری نکردند.

,

امام جمعه بخش چندار و شهر کوهسار در بخش پایانی سخنانش از بسیجیان خواست با احیا کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر جهت از بین بردن نا هنجاری های جامعه تلاش بیشتری داشته باشند.

,

در پایان این جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمدی به سوالات و شبهات بسیجیان پاسخ داد.

,

لازم به ذکر است این دیدار روز چهارشنبه راس ساعت ۱۸ درمحل حوزه مقاومت بسیج حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) بخش چندار برگزار شد.

,

انتهای پیام/ج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه