اخبار داغ

با عنوان"وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ "منتشر شد

پوستر"گزینه های روی میز ما" 5 + عکس

پوستر"گزینه های روی میز ما" 5 + عکس
پس از اعلام جمع‌ بندی مذاکرات هسته‌ای به‌ خلاف برخی تحلیل‌ها که عنوان می‌شود آمریکا پس از توافق احتمالی هسته‌ای در سیاست خارجه خود در قبال ایران بازنگری خواهد کرد، شاهد افزایش تهدیدهای روانی و نظامی علیه ایران هستیم، در همین راستا پایگاه خبری تحلیلی مهر زنجان پوستر" گزینه های روی میز ما"شماره 5 را با عنوان "وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ " منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مهرزنجان ،رهبر معظم انقلاب در پیام خود به نخستین کنفرانس بین‌المللی خلع سلاح هسته‌ای و عدم اشاعه فرمودند:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , مهرزنجان,  ،رهبر معظم انقلاب در پیام خود به نخستین کنفرانس بین‌المللی خلع سلاح هسته‌ای و عدم اشاعه فرمودند:,

"جا دارد که کنفرانس بین‌المللی خلع سلاح، ضمن بررسی خطرهای تولید و انباشت سلاح هسته‌ای در جهان، بطور واقع‌بینانه راهکارهایی را برای مقابله با این تهدید علیه بشریت ارائه کند تا بتوان گامی جدی در مسیر پاسداری از صلح و ثبات به پیش نهاد.  

,

به اعتقاد ما افزون بر سلاح هسته‌ای، دیگر انواع سلاح‌های کشتار جمعی، نظیر سلاح شیمیایی و سلاح میکروبی نیز تهدیدی جدی علیه بشریت تلقی می‌شوند. ملت ایران که خود قربانی کاربرد سلاح شیمیایی است، بیش از دیگر ملت‌ها خطر تولید و انباشت این گونه سلاح‌ها را حس می‌کند و آماده است همه‌ی امکانات خود را در مسیر مقابله با آن قرار دهد.  

,

ما کاربرد این سلاح‌ها را حرام، و تلاش برای مصونیت بخشیدن ابناء بشر از این بلای بزرگ را وظیفه‌ی همگان می‌دانیم." 

,

 سیدعلی خامنه‌ای

,

 27/فروردین/1389

,

 1/جمادی‌الاول/1431

,

 

,

در سوره مبارکه انفال خطاب به پیامبر آمده است: (ما رمیت اذ رمیت ولکنّ الله رمی) یعنی تو در جریان جنگ وقتی پیروز شدی این پیروزی از آن تونبود، تو رمی نکردی بلکه خدا رمی می کرد.

,

ملتی که ندای الله اکبر از مئذنه های آن شهر بلند شده و نوای ربنا بام آن شهر را گرفته است هرگز به ملتی ظلم نکرده و نمی کند ولی مقابل دشمن خود ایستادگی می کند تا از دین خدا محافظت کرده و از ملت های مظلوم حمایت می کند.

,

نماد این مقاومت و ایستادگی در هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است که جوانان این مرزو بوم در راه دین خدا و اعتلای کلمه الله مقابل دشمن ایستادگی کردند.

,

برای دانلود پوستر"گزینه های روی میز ما" 5  اینجا و یا روی عکس کلیک کنید.

, اینجا ,

 پوستر گزینه های روی میز-ومارمیت اذ رمیت

, پوستر گزینه های روی میز-ومارمیت اذ رمیت, پوستر گزینه های روی میز-ومارمیت اذ رمیت,

 انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه