اخبار داغ

کاشانی: کی روش دوباره به تیم امید ضربه زد

کاشانی: کی روش دوباره به تیم امید ضربه زد
مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: از همه دوستان عزیز در نظام وظیفه و فرماندهی نیروهای مسلح و ... تشکر می کنم که تلاش کردند یک کار خوب انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناحبیب کاشانی در گفت و گو با ورزش و مردم درباره شرایط تیم امید اظهار داشت: ما در سال جاری بازی های مقدماتی المپیک را در پیش داریم و تلاش می کنیم قبل از حضور در مرحله نهایی این مسابقات چند دیدار تدارکاتی خوب انجام دهیم. اردویی را در ترکیه برپا کردیم و ریکاوری ذهنی خوبی انجام شد. یک اردو در داخل کشور داشتیم و 3 بازی تدارکاتی هم از 8 تا 18 شهریور در کشور هلند برگزار می کنیم. از همه دوستان عزیز در نظام وظیفه و فرماندهی نیروهای مسلح و ... تشکر می کنم که تلاش کردند یک کار خوب انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اعتراض به کارلوس کی روش عنوان کرد: شما می دانید که گرفتن ویزای شینگن مشکلات خاص خود را دارد. برای 28، 29 بازیکن درخواست ویزا دادیم که مورد قبول واقع شد. از کی روش ممنونم که می خواهد در تیم ملی ایران جوانگرایی کند اما او باز هم درخواست داده نفراتی از تیم ما مثل اخباری، میلاد محمدی، ترابی و... به تیم بزرگسالان اضافه شوند. روز گذشته هم به ما اعلام کردند علی شریفی به اردوی تیم بزرگسالان برود. شما نگاه کنید اخباری گلر اول ما است اما در تیم ملی سوم است. ما دو بازیکن مصدوم هم به نام های نوراللهی و حیدریه داریم. پس چطور می توانیم جای خالی شان را پر کنیم؟

,

مدیر تیم امید ادامه داد: ما نمی توانیم به سفارت هلند بازیکن جدیدی معرفی کنیم و خواهشم این است که کفاشیان و اسلامیان در جلسه با مربیان دو تیم به تفاهم برسند. ما برنامه ریزی کردیم و قطعا نباید ضربه بخوریم. اینکه کی روش می خواهد جوانگرایی کند، جای تشکر دارد اما باید تیم امید را هم در نظر گرفت. 

,

کاشانی در پایان افزود: ما نماینده تیم ایران هستیم و قطعا تلاش می کنیم تا مردم ایران را خوشحال کنیم. همانطور که مردم از تیم ملی صعود به جام جهانی و قهرمانی در آسیا را می خواهند، از تیم امید نیز درخواست صعود به المپیک را دارند.

,

انتهی پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه