اخبار داغ

با همکاری موثر آموزش و پرورش و سپاه نینوا؛

کسب «لوح اخلاص خادمین شهدا» توسط مسئولین گلستانی+تصاویر

کسب «لوح اخلاص خادمین شهدا» توسط مسئولین گلستانی+تصاویر
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان از کسب2 «لوح اخلاص خادمین شهدا» توسط آموزش و پرورش و سپاه نینوا گلستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاس بیست ، درهمایش مشترک قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و آموزش و پرورش که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، وزیر آموزش و پرورش، فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ،مسئولین سپاه های استانی و همچنین مسئولین لشکری و کشوری در مجتمع فرهنگی ورزشی ۵ آذر سالن شهید فهمیده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، سید علی حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان و حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا استان به عنوان رتبه برتر راهیان نور دانش آموزی تجلیل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاس بیست,

سید علی حسینی درباره کسب این موفقیت خبرنگار کلاس بیست گفت: این دو نهاد به دلیل عملکرد موفق خود در ارزیابی های انجام شده پیرامون اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی ازاستان های پیشرو در گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت  و بیعت با آرمان های بلند شهدا و امام راحل شناخته شدند.

,

وی افزود: همکاری بسیار موفق آموزش و پرورش و سپاه نینوای گلستان در این امر بسیار چشمگیر بود و نتیجه آن، دریافت دو لوح اخلاص تجلی از جشنواره «موفق ترین خادمین شهدا در اجرای عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور» به هر دو نهاد در سال ۹۳ شد .

,

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان در پایان گفت: بیش از۱۰ هزار دانش آموز مقطع دبیرستان استان گلستان در بزرگترین همایش فرهنگی دانش آموزی (راهیان نور) در سال ۹۳ شرکت کردند.

,

در این همایش که چهارشنبه ۲۸ مرداد ماه برگزار شده بود سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، سخنرانی کردند.

,

144767 763

, 144767 763,

IMG 3963
انتهای پیام/ج

, IMG 3963,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه