اخبار داغ

دوست و همرزم شهید قلی پور؛

«جان شما و جان رهبر» سفارش اکید شهید قلی پور/ رشت در نبرد با منافقین مانند تگزاس نا امن بود

«جان شما و جان رهبر» سفارش اکید  شهید قلی پور/ رشت در نبرد با منافقین مانند تگزاس نا امن بود
دوست و همرزم شهید قلی پور با بیان اینکه «جان شما و جان رهبر» سفارش شهید حاج محمود قلی پور بود، گفت: با گوش خود از زبان شهید املاکی در عملیات های مختلف شنیدم که می گفت: «من هر چه دارم از حاج محمود دارم".
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از «دیارباران»، حجت الاسلام محمد حسن سمیعی در مراسم شب خاطره سردار شهید حاج محمود قلی پور و شهدای عملیات کربلای 2 در مسجد فاطمه زهرا (س) رشت، اظهار کرد: شهید قلی پور در دوران قبل و بعد انقلاب اسلامی ایران عمر خود را برای پایداری اسلام صرف کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

شهید قلی پور از بنیانگذاران کمیته در گیلان بود

, شهید قلی پور از بنیانگذاران کمیته در گیلان بود ,

وی با بیان اینکه شهید قلی پور از بنیانگذاران کمیته در گیلان بود، افزود: شهید حاج محمود قلی پور به عنوان جوانی پر شور و انقلابی سینه خود را برای حراست از اهداف امام راحل (ره) در برابر دشمن سپر کرد.

,

, , ,

دوست و همرزم شهید قلی پور با تاکید بر اینکه در دوران طاغوت حزب کثیف توده به دنبال جذب جوانان و دوری آنها از دین و انقلاب بود، تصریح کرد: شهید قلی پور، بیگلو و سایر شهدای گیلانی در برابر ضد انقلاب ها ایستادند و شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در گیلان تاسیس کردند.

,

کارشناس مذهبی گیلان بااشاره به اینکه حزب الله گیلان در راستای آشنایی با شیوه و فنون نظامی در برخورد با دشمن مدیون فرزندان گیلان است، اضافه کرد: آرزوی شهد قلی پور شهادت بی سر در جوار حرم امام حسین (ع) بود.

,

, , ,

شهید املاکی می گفت: «من هر چه دارم از حاج محمود دارم»

, شهید املاکی می گفت: «من هر چه دارم از حاج محمود دارم»,

سمیعی با بیان اینکه شهیدان املاکی، خوش سیرت، بیگلو و قلی پور شهدای ملی هستند، ابراز کرد: با گوش خود از زبان شهید املاکی با رها در عملیات های مختلف شنیدم که می گفت: «من هر چه دارم از حاج محمود دارم".

,

وی در توصیف حالات شهید خوش سیرت از دوستان و همرزمان شهید قلی پور، بیان کرد: نماز شب شهید خوش سیرت قطع نمی شد و مانند همه شهدا عاشق زیارت عاشورای امام حسین (ع) بود.

,

, , ,

رشت در نبرد با منافقین مانند تگزاس نا امن بود

, رشت در نبرد با منافقین مانند تگزاس نا امن بود,

وی با بیان اینکه شهر ما در زمان نبرد با منافقین با وجود خانه های تیمی نا امن و مانند تگزاس بود، اظهار کرد: امثال شهید قلی پور سینه خود را دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر منافقین سپر کردند.

,

سمیعی با بیان اینکه شهید قلی پور از سردمداران مهار درگیری های جنگل های آمل بود، افزود: شهادت حاج محمود قلی پور بسیار سخت و داغ آن سنگین بود.

,

, , ,

دوست و همرزم شهید افزود: دوستان شهید بعد از شهادتش در نماز خانه سپاه قدس مانند پروانه به دور شمع خود می سوختند و می گریستند.

,

وی با بیان اینکه سیمای شهید قلی پور را که به خاک و خون آغشته بود با گلاب شستم و وقتی وصیت نامه شهید را از جیبش بیرون آوردم با خون آغشته بود، افزود: سفارش ایشان «جان شما و جان رهبر» بود که اکنون این جایگاه ولایت نزد امام خامنه ای است.

,

انتهای پیام/ج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه