اخبار داغ

امام جمعه جوادآباد گفت؛

روابط بین کشورها باید برقرار شود ولی گذشته انگلیس نباید فراموش شود/ افرادی که مانع پیشرفت جوادآباد شده اند فعالیت های خود را دوباره شروع کرده اند

روابط بین کشورها باید برقرار شود ولی گذشته انگلیس نباید فراموش شود/ افرادی که مانع پیشرفت جوادآباد شده اند فعالیت های خود را دوباره شروع کرده اند
خون دل ها خورده شده است وتلاش ها شده است که مشکلات سیاسی در بخش جوادآباد بسیار کاهش پیدا کند که امروز می بینیم که مسئولین استانی و کشوری در این بخش حضور پیدا می کنند و به ارتقاء و حرکت این بخش دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ورامین ما: حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه جوادآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته جوادآباد گفت: خداوند نعماتی را به خانواده که باید از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده شود و اگر سرپرست خانواده برای استفاده از این نعمت ها اعضای خانواده را در تنگنا قرار دهد مصداق بارز بداخلاقی است که باید درست شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

 

,

وی تصریح کرد: زمانی که دشمن جگرش آتش می گیرد آتش به پا می کند که امام خمینی(ره) فرمودند که هر جا فعالیت درستی داشته باشید دشمن از شما ناراضی می شود.

,

 

,

امام جمعه جوادآباد خاطر نشان کرد: باید مسیری حرکت کنیم که جگر دشمن آتش بگیرد نه اینکه خیال آنها راحت شود

,

 

,

حجت الاسلام حسینی افزود: رهبر معظم انقلاب توصیه هایی برای حجاج داشته است که یکی از آنها این بود که میزان خرید سوغات را کم کنند و به جای آن فعالیت های بصیرت افزا را بیشتر کنند تا نشان دهند که سرباز امام زمان(عج) هستند.

,

 

,

پدر معنوی جوادآباد اظهار کرد: آیت الله حائری کاری کرد که در تمام دنیا تبلیغ دین مبین اسلام کنند و سربازان امام زمان(عج) باشند که این کار بسیار بزرگ و به نفع اسلام بود و این همان احداث حوزه عملیه بود.

,

 

,

وی ضمن بیان اینکه ربا در اسلام حرام و از گناهان کبیره محسوب می شود خاطر نشان کرد: مسئولین بانک های جمهوری اسلامی قول داده اند به سمتی حرکت کنند که به سمت بانکداری اسلامی حرکت کنند که اگر اینگونه نشود هم اقتصاد جامعه و کشور به مشکل بر می خورد و هم اینکه صنعت ما نیز دچار مشکلات مختلف می شود.

,

 

,

امام جمعه جوادآباد گفت: هفته دولت را به تمام افرادی که در این نظام در حال فعالیت هستند به خصوص مسئولین شهر و بخش جوادآباد تقدیر و تشکر کرده و تبریک می گوییم که برای رشد و شکوفایی روستاها، بخش و شهر جوادآباد تلاش می کنند.

,

 

,

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی علی رقم تشکرها از دولت یازدهم مطالباتی را در سه زمینه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی داشته اند که در بخش و شهر جوادآباد نیز باید در سطح خودشان این دستورات را اجرایی کنند به این شکل که باید اقتصاد بخش جوادآباد که بزرگترین بخش استان است باید رونق یابد.

,

 

,

وی افزود: ایجاد صنایع تبدیلی در بخش جوادآباد که قطب کشاورزی است الزامی است زیرا در حال حاضر بیشترین سود را افرادی که بین تولید کننده و مصرف کننده هستند می برند.

,

 

,

پدر معنوی جوادآباد خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که مشکلات فرهنگی بعضی از اوقات باعث می شود که شب خوابم نبرد، ما مسئولین باید ببینیم به چه شکلی در حال فعالیت هستیم.

,

 

,

امام جمعه جوادآباد اظهار کرد: قرآن را نداشته باشیم و به مراکز فرهنگی هیچ توجهی نداشته باشیم آن زمان است که جوانان ما به سمت ماهواره ها و قهوه خانه ها می روند که باید این مطالبه رهبر در بخش جوادآباد پیگیری شود.

,

 

,

حجت الاسلام حسینی گفت: خون دل ها خورده شده است وتلاش ها شده است که مشکلات سیاسی در بخش جوادآباد بسیار کاهش پیدا کند که امروز می بینیم که مسئولین استانی و کشوری در این بخش حضور پیدا می کنند و به ارتقاء و حرکت این بخش دارند.

,

 

,

وی ضمن بیان اینکه هر اتفاقی که در انتخابات و جابه جایی ها می خواهد رخ دهد همیشه باید پر تنش باشد تصریح کرد: باید اجازه دهیم آنها به نظام و انقلاب و بخش ضربه های محکمی می خواستند بزنند که اجازه داده نشده است و از سوی دیگر نیز امروز دوباره می خواهند فعالیت کنند که دیگر نباید در مقابل این افراد سکوت کنیم.

,

 

,

پدر معنوی جوادآباد گفت: اگر مسئولین به فکر فعالیت ها و فکر الهی خود باشند هر چند که منافع خودمان به خطر افتد آن زمان است که این بخش پیشرفت خواهد کرد.

,

 

,

امام جمعه جوادآباد بیان کرد: رئیس علی دلواری فردی بود که در مقابل انگلیسی ها ایستاد و خود را به پول زیادی نفروخت ولی توسط یکی از همراهانش به شهادت رسید.

,

 

,

وی ادامه داد: تعاملات اقتصادی باید بین کشورها ایجاد شود ولی خیانت ها و جنایت های این استعمار پیر نباید فراموش شود که نمونه آن جدا کردن افغانستان از ایران، تحمیل قرارداد رویترز، تحمیل قرارداد طالبوت و قراردادهای مشابه که همگی به ضرر ایران بوده است.

,

 

,

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: در آستانه اتنتخابات مجلس این افراد به کشور نفوذ کرده اند تا بتوانند رصد داشته باشند و از سوی دیگر تا جایی که می توانند به این انتخابات نفوذ پیدا کنند که باید از این فعالیت ها و توهین های آنها با قدرت و بلافاصله جواب داده شود.

,

 

,

امام جمعه جوادآباد بیان کرد: شورای نگهبان یکی از مهمترین دستگاه های نظارتی انقلاب است که ماموریت دارد نظارت بر انتخابات داشته و مرجع رسمی قانون اساسی به شمار می رود امروز متاسفانه مورد هجمه قرار می گیرد تا آن را تضعیف کند که این حرکت ها گناه نابخشودنی است.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه