اخبار داغ

امام جمعه موقت نیشابور:

مسئولین حرف دل مردم را بشنوند و به دردشان رسیدگی کنند/اقتصاد مقاومتی راهگشای مشکلات کشور است نه دلارهای آزاد شده

مسئولین حرف دل مردم را بشنوند و به دردشان رسیدگی کنند/اقتصاد مقاومتی راهگشای مشکلات کشور است نه دلارهای آزاد شده
امام جمعه موقت نیشابور با بیان اینکه انسجام و همدلی مردم ایران باعث این پیروزی شد،افزود:این مردم هستند که در زمان خطر برای انقلاب سینه سپر می‌کنند در نتیجه مسئولین باید به حرف دل مردم و درد مردم رسیدگی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عطارنیوز، حجت الاسلام رجبعلی سلامی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه نیشابور ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی،اظهار داشت:با اینکه دولت شهیدان رجایی و باهنر خیلی طولانی نبود،اما چرا ماندگار شد بر‌می گردد به ویژگی‌های این دو شهید بزرگوار که مردمی بودن،متواضع بودن و درد محرومین را احساس کردن از مهمترین ویژگی‌های آنان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از عطارنیوز،, ،,


وی با بیان اینکه اخلاص و عشق به خدمت از دیگر ویژگی‌های این شهیدان بزرگوار بود،افزود:ولایت پذیری این دو بزرگوار آنها را ماندگار کرد که برای همه دولتمردان آرزوی موفقیت داریم.

,
,


امام جمعه موقت نیشابور با بیان اینکه کشور ما،یک کشور مقتدر و قدرتمند است و این را دشمنان ما پذیرفته‌اند،افزود:آنها چاره‌ای نداشتند جز اینکه با جمهوری اسلامی مذاکره کنند و الا آنها اهل مذاکره نیستند.

,
,


سلامی با بیان اینکه انسجام و همدلی مردم ایران باعث این پیروزی شد،افزود:این مردم هستند که در زمان خطر برای انقلاب سینه سپر می‌کنند در نتیجه مسئولین باید به حرف دل مردم و درد مردم رسیدگی کنند.

,
,


وی با بیان اینکه همه سلایق سیاسی وقتی که منافع ملی در خطر باشد پشت سر رهبر انقلاب هستند،افزود:۲۲ بهمن،روز قدس و انتخابات نشان این اتحاد است.

,
,


امام جمعه موقت نیشابور با بیان اینکه دشمن از نظر سیاسی،اقتصادی،فرهنگی به دنبال نفوذ است،خاطرنشان کرد:از دشمن نباید غافل باشیم،دشمن تاکتیک و روش خود را عوض می‌کند.

,
,


سلامی با بیان اینکه عامل اقتدار ما پیشرفت علمی است،ادامه داد:پیشرفت علمی رمز اقتدار و قدرت ما است و جوانان باید همت کنند تا در کشاورزی،صنعت،نفت و بهداشت کشور متحول شود.

,
,


وی خاطرنشان کرد:رهبری از زمانی که تحریم ایجاد شد،اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و امروز همه اقتصاد دانان موافق این طرح هستند،دلارهایی که در نتیجه تحریم ها آزاد شود مشکل ما را حل نمی‌کند،اقتصاد مقاومتی راهگشای مشکل کشور است.

,
,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه