اخبار داغ

امام جمعه تربت حیدریه؛

روحیه استکبار ستیزی باید به عنوان یک فرهنگ در دولتمردان حفظ شود/بیانات رهبری در جمع دولتمردان هم تقدیر بود و هم هشدار

روحیه استکبار ستیزی باید به عنوان یک فرهنگ در دولتمردان حفظ شود/بیانات رهبری در جمع دولتمردان هم تقدیر بود و هم هشدار
امام جمعه تربت حیدریه گفت: دولتمردان باید به اهداف انقلاب اسلامی ایران که در راس آن استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم است ایمان واقعی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از تابان تربت، حجت الاسلام والمسلمین محمد عصمتی در خطبه های امروز نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: اگر مذاکرات و توافقی صورت می گیرد باید به این نکته توجه داشته باشیم که فرهنگ استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان جهان بعنوان یک هدف ثابت در آرمانهای انقلابی ملت و کارگزاران باقی بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا، , تابان تربت,

وی بیان داشت: برای دفاع از انقلاب در برابر دشمن باید ایستاد و آمادگی خود را حفظ کنیم، وحقیقت مطلب در این است که دشمن همیشه دشمن است و نباید به او اطمینان کرد.

,

عصمتی اذعان کرد: همه ملت و کارگزاران نظام باید این جمله قرآنی را سرلوحه کار خود قرار دهند که در بین خودمان رحماء بینهم و در برابر دشمن اشداء علی الکفار باشیم.

,

رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی تصریح کرد: بیانات اخیر رهبری در جمع دولتمردان هم تقدیر بود و هم هشدار،که مبادا غفلت کنیم دشمن از دشمنی خود با ملت ایران پشیمان شده است.

,

خطیب جمعه تربت حیدریه به خوی استکباری آمریکا اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا با لگدمال کردن مظلوم و سلطه بر جوامع به دنبال چپاول کشورهاست.

,

وی تاکید کرد: مرگ بر آمریکا شعار ماندنی انقلاب اسلامی ایران است و تا زمانی که استکبار، استکبار باشد ملت و نظام اسلامی ایران از مبارزه با ظلم و جبهه استکبار لحظه ای پا عقب نمی گذارد.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه