اخبار داغ

امام جمعه جوین ؛

مدیریت اصلی فتنه 88 به دست سفارت انگلستان بود

مدیریت اصلی فتنه 88 به دست سفارت انگلستان بود
خطیب جعه جوین با اشاره به اینکه سفارت انگلیس فتنه 88 را مدیریت کرد گفت: در آن زمان آمریکا در ایران سفارتخانه نداشت واز طریق سفارت انگلستان برنامه های خود را در ایران اجرایی می کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از آل نور  حجت الاسلام محمد تقی دلیری پور در خطبه های این هفته نماز جمعه جوین با اشاره به به سالروز شهادت رئیس علی دلواری در 12 شهریور یادآورشد: این روز که روز مبارزه با استعمار نامگذاری شده است یادآور شهادت این شهید گرانقدر به دست استعمارگران انگلیس است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آل نور  , آل نور,  ,

وی در ادامه به افتتاح سفارت خانه انگلیس در تهران اشاره کرد وگفت: مدیریت اصلی فتنه 88 به دست سفارت انگلستان بود.

,

امام جمعه جوین افزود:در آن زمان آمریکا در ایران سفارتخانه نداشت واز طریق سفارت انگلستان برنامه های خود را در ایران اجرائیی می کرد.

,

حجت الاسلام دلیری پور تصریح کرد:افتتاح سفارت انگلستان در ایران مقدمات دخالت کشورهای غربی در انتخابات مجلس را فراهم می کند ،چرا که شواهد بسیاری وجود دارد که نشان می دهد آمریکاوانگلیس می خواهند در انتخابات ایران تاثیر بگذارند.

,

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز از این موضوع ابراز نگرانی کرده تصریح کرد: شخصیت های آمریکایی وانگلیسی به صراحت اعلام کرده اند که توافق برجام مقدمه نفوذ در ایران است زیرا در ایران گروه هایی وجود دارد که در سال 88 ثابت کردند می شود با آنها کار کرد.

,

خطیب جمعه جوین تاکید کرد:از جمله برنامه های کشور های غربی این است که انقلاب ایران را از مرجعیت وولایت فقیه جدا کنند.

,

حجت الاسلام دلیری پور به جنایت های انگلیس در ایران اشاره کرد وافزود: جدا کردن افغانستان از ایران ، تحمیل قرار داد رویترز وتالبوت، غارت منابع نفتی ایران، اشغال ایران در حمله متفقین، نقش مستقیم در کودتای 28 مرداد ، سرکوب انقلاب وملت ایرن، مشارکت درتحریم ها ومشارکت در فتنه 88 ، تنها جزء کوچکی از جنایات انگلیس مکار در ایران است.

,

وی در ادامه با شاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در خصوص  جایگاه شورای نگهبان مبنی براینکه که در انتخابات هیئت های اجرایی باید نظر دهند وشورای نگهبان نباید دخالت کند ، تصریح کرد: این صحبت ها خلاف قانون است وکشور را دچار ناهنجاری می کند.

,

امام جمعه جوین ادامه داد:جای تاسف است که وزیر کشورنیز اعلام می کند که " سعی می کنیم در این دوره از انتخابات عدم احراز صلاحیت نداشته باشیم"، اولا این نیز برخلاف قانون است چراکه در این صورت هر فردی با سابقه منفی نیز می تواند وارد صحنه انتخابات شود ، ثانیا احراز صلاحیت وظیفه شورای نگهبان است نه وزیر کشور.

,

حجت الاسلام دلری پور در پایان با اشاره به اینکه حضورمردم بزرگترین پشتیبان انقلاب است خاطر نشان کرد:همه مسئولین نیز وظیفه دارند با سرلوحه قرار دادن رهنمود های مقام معظم رهبری مبنی بر حرکت در خط امام (ره)وپایبندی بر خطوط قرمز نظام در برابر کشور های استعمارگر بایستند واجازه نفوذ در کشور را به آنها ندهند.

,

انتهای پیام/ج

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه