اخبار داغ

امام جمعه چهارباغ؛

روح حج ابراهیمی، استکبارستیزی است

روح حج ابراهیمی، استکبارستیزی است
امام جمعه چهارباغ: شعار مرگ بر آمریکای حجاج به ویژه در مراسم برائت از مشرکین، برخاسته از شعور و عقلانیت آنهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هادیان البرز، حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه چهارباغ در خطبه های این هفته ا اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار کارگزاران و دست اندرکاران حج با رهبر معظم انقلاب که به‏ صورت معمول مدت کوتاهی پیش از آغاز مراسم و سفرهای حج برگزار می‏شودگفتنداعزام کاروانهای حج به سرزمین وحی در حالی جریان یافته است که امت اسلام به ‏ویژه در منطقه غرب آسیا دچار مصیبتها و چالشها و مِحنتهای جدی و گستردهای میباشد. این‏که عامل اصلی این مصیبتها چه جریانها و کشورهایی هستند، در مجال دیگری باید به آن پرداخت اما اجمالاً میتوان از سران استکبار به ‏ویژه شیطان بزرگ آمریکا به عنوان سرمنشاء اصلی و عوامل منطقه‏ای با محوریت اسرائیل و آل سعود و سرخطهای اصلی وهابیت و به تبع آن‏ها جریان مرموز و وحشیانه تکفیر و داعش، یاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هادیان البرز,

خطیب جمعه چهارباغ افزودروح حج ابراهیمی، استکبارستیزی است و در زمان ما مصداق اتم و روشن آن، رژیم ایالات متحده آمریکاست، پس باور داشته باشیم که شعار مرگ بر آمریکای حجاج به ویژه در مراسم برائت از مشرکین، برخاسته از شعور و عقلانیت آنهاست و این به منزله راهبرد و استراتژی کارآمدی است که به امر انتظار نیز هویت می‏بخشد، چه آن‏که حج و انتظار عاری از برائت، نه حج ابراهیمی است و نه مدعی انتظار، منتظِر واقعی است.

,

امام جمعه چهارباغ دربخش دیگر خطبه ها گفت تاریخ روابط بین ایران و بریتانیا مملو از مداخلات و نقش‏ آفرینی انگلیس در مسائل داخلی ایران بوده و لندن پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران که دیگر نمی‏توانست نقش استعماری خود را در ایران ایفا کند، با هر حربه و توطئه‏ ای‏ به ‏دنبال ضربه زدن به آرمانها و منافع ملت ایران بوده و است.

,

وی خاطر نشان کردهنوز اقدامات و سناریوهای به دقت طراحی‏شده و توطئه‏هایی که انگلیس در فتنه سال 88 برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و هدایت آشوبها و فتنه‏ها در داخل ایران صورت داده بود، از اذهان مردم ایران پاک نشده است.

,

حجت الاسلام محمدی ادامه دادبازگشایی سفار ت انگلیس در تهران و تحرکات شبکه بی.‏بی.سی طی ماههای گذشته و شواهد و قرائن غیرقابل خدشه‏ای نشان می‏دهد به ‏دنبال بسترسازی برای اجرای «پروژه نفوذ» در ایران هستند.

,

ایشان تاکید کردندافشای پروژه نفوذ، چندی پیش از سوی رهبر بصیر انقلاب در دیدار با شرکت کنندگان در اجلاس مجمع جهانی ‏اهل بیت و رادیو و تلویزیون‏های اسلامی مطرح شدو اینجا بود که حضرت آقا تأکید کردند، ما اجازه نفوذ به دشمن را نخواهیم داد.

,

خطیب جمعه چهارباغ افزودطبق شواهد و قرائن، طی هفته‏ ها و ماه‏های در پیش رو، باید منتظر بازی و سناریوهای چندلایه حقوق بشری بر ضد ایران اسلامی بود. این بازی با نزدیک شدن به انتخابات مجلس، ذیل پروژه نفوذ، بالا خواهد گرفت ولی با هشدار به موقع و به هنگام رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم و مسؤولین، بدخواهان نظام کاری به پیش نخواهند برد.

,

انتهای پیام/ج

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه