اخبار داغ

خطیب جمعه کلات:

تفکر غلط مرگ برآمریکا نگفتن خیانت به ملت و امام راحل است

تفکر غلط مرگ برآمریکا نگفتن خیانت به ملت و امام راحل است
امام جمعه کلات با بیان اینکه نباید غفلت مسئولین ازدشمنی صهیونیست و آمریکا به دست فراموشی سپرده شود، گفت :تفکر غلط مرگ برآمریکا نگفتن خیانت به ملت و امام راحل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلات نادر، حجت الاسلام محمد صاحبی، امام جمعه شهرستان کلات ظهر امروز در نماز جمعه با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: در این فتنه آخر زمان باید مردم به خودسازی خود و خانواده خود اهمیت دهند،زیرا خودسازی از وظایف برای حفظ از آتش جهنم است.
صاحبی با بیان اینکه ،شیطان یک واقعیت است و تنها نیست افزود:شیخ مرتضی زاهد یکی از عارف و زاهدان واقعی بود که با خواندن روایتی از حضرت محمد(ص)در برهه ای از زمان از خود بیخود شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلات نادر,
,

وی گفت : انسانها به اندازه ای که راه های که هدایت بلد هستند راه گمراهی را بلدهستند وشیطان ها نیز با پیشرفت علمی انسان ، پیشرفت کردند و در این میان انسان های مخلص برای داشتن تقوا با خدا معامله کرده اند.
حجت الاسلام صاحبی افزود : شیطان در جامعه مومنین شیطان رسوخ کرده است وخانه های که ماهواره را ابزار سرگرمی خانواده خود قرار داده اند ،باید به عواقب تحت تاثیر قرار گرفتن و انحراف خانواده هایشان توجه و دقت داشته باشند.
وی گفت : انسان ها باید در دین ثابت قدم باشند ،در طول تاریخ و صدر اسلام انسان های بودند که در مسیر دین گمراه شده اند.
صاحبی افزود:حریم خدا را در زندگی حفظ کنید چون راه سعادت در این است که حریم خدا حفظ شود.
وی با اشاره به موفقیت های دولت گفت : موفقیت های خوبی در زمینه کاهش تورم ،بهداشت و پایان مذاکرات هسته ای را درکارنامه درخشان دولت داشتیم ، دولت باید خدمتگذار خادمان انقلاب و انقلاب باشد.

,
,
,
,
,

صاحبی با اشاره به یکپارچگی و وحدت بین مردم گفت :درگیری ها و مشکلات جامعه اسلامی از دامن زدن بر تفرقه شیعه و سنی است، که از صدر اسلام تا کنون دشمن درصدد خدشه دار کردن اسلام بادامن زدن بر اختلافات بوده است.
وی افزود :انقلاب برای مردم است و همه زیر چتر انقلاب و رهبر هستیم،به برکت خون شهدا ،با تفرقه افکنی مبارزه می کنیم.
صاحبی افزود :اقتصادمقاومتی باید در برنامه های دولتمردان ،مورد توجه باشد،زیراباوجودنبودتحریم ها ما نیازمند رشد وپیشرفت به وسیله کارو تلاش هستیم و باید اقتصاد مقاومتی تبدیل به گفتمان عملی جامعه و دولت شود.
وی در پایان ،بیکاری و نبود اشتغال را مهم ترین دلیل مهاجرت روستائیان به حاشیه شهرهای بزرگ و با روی آوردن به مشاغل کاذب عنوان کرد.

,
,
,
,

 انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه