اخبار داغ

با نزدیکی به انتخابات هیات رئیسه؛

چه کسی سکان ریاست بعدی شورای شهر فومن را بدست خواهد گرفت؟!

چه کسی سکان ریاست بعدی شورای شهر فومن را بدست خواهد گرفت؟!
کمتراز ده روز دیگر انتخابات هیئت رییسه شورای شهر فومن برگزار خواهد شد و صندلی شماره یک شورای شهر فومن در انتظار رییس جدید است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز ؛ دوره یکساله ریاست شورای شهر فومن به سمت غروب خود پیش روی میکند و اعضا این شورا برای انتخابات هیئت رییسه جدید در حال تفکر و رایزنی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهجت نیوز,

شورا شهر فومن ؛ چند روز دیگر ، درحالی انتخابات هیئت رییسه خود را برگزار میکند که دوسال از عمر آن میگذرد و صندلی شماره یک پارلمان مذکور تا به حال ، شاهین علیزاده و علیرضا علیدوست را بر روی خود دیده است.

,

شاهین علیزاده ، اولین رییس شورای شهر فومن در دور چهارم ، می باشد که در آغاز ریاستش عملکرد خوبی را با آغاز پروژه های مختلف برجای گذاشت.

,

عملکرد مثبت این عضو شورا شهر فومن، در ابتدا سو های امید را در دل مردم شهر روشن نموده بود که با گذر زمان و عدم افتتاح بعضی از پروژه های شهرداری، موج نارضایتی مردم را به دنبال داشت و هم اکنون ، ساکنان مناطق مختلف شهرفومن ، خواستار اتمام پروژه های نیمه تمام هستند.

,

پروژه انتخاب ریاست شورای شهر فومن در روزها پیش با نشست و گفتگو های اعضا شورا و اطرافیان آنها کلید خورده است و در ابتدا مختارابراهیمی به عنوان رئیس شورا ،سید نورالدین نعمتی نایب رئیس شورا ، علیرضا علیدوست سخنگو شورا و سید سینا میری نرگسی به عنوان خزانه دار شورای شهر فومن مطرح بودند که به یکباره از دل جلسات خصوصی اعضا شورا ، بحث ریاست نورالدین نعمتی در محافل سیاسی مطرح شد و گفتگو ها با سید نورالدین نعمتی و با رویت میل وی به این منصب،احتمال گمانه زنی ریاستش را تا حدود زیادی به یقین تبدیل کرد.

,

موضع گیری هفته گذشته سید نورالدین نعمتی در مقابل یکی از اعضا شورا شهر ماسوله ،نشانگر سازگار نبودن وی با بی قانونی و اعلام به موقع مواضع است، که در آستانه برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر فومن، میتوان از اقدام این عضو شورای شهر فومن ، به عنوان یک خیز بلند برای داشتن شورایی بهتر نام برد.

,

سردار پارلمان هفت عضوی شهر فومن که بدلیل عملکرد قابل قبول و محبوبیت زیاد از حمایت جدی چند عضو در شورا برخوردار است ، باید برای تصدی این سمت،حمایت حامیانش در شورا شهر را به آری بر روی کاغذهای رای تبدیل کند.

,

کمتر از ۱۰ روز دیگر به انتخاب ریاست شورا شهر فومن فرصت باقی است و این اعضا درحال رایزنی برای تصدی سمت های مختلف هیئت رئیسه پارلمان محلی فومن می باشند.

,

علیرضا علیدوست در دوره گذشته با ۵ رای ، بر ریاست شورای شهر تکیه زد و برای انتخاب مجددش به عنوان ریاست شورا بی میل نمی باشد تا ریاستش را دو ساله نموده و پروژه های نیمه تمام را نیز به پایان برساند.

,

در روزهایی که صحبت از انتخاب ریاست مجدد علیدوست ، کمتر به گوش میرسد ، امکانش وجود دارد که با ورود معادلات جدید،معادلات گذشته جای خود را در خطر ببیند و به سمت علیدوست تغییر مسیر دهد تا حقوق دان شورای شهر ، برای بار دوم به سمت ریاست سوق داده شود.

,

درکنار بند فوق،شنیده های غیر رسمی حاکی از ان است که علیرضا علیدوست به نوعی یکی از حامیان ریاست مختار ابراهیمی برای ریاست جدید شورا شهر می باشد و گفته میشود برای تصدی وی با نفرات دیگر شورا نیز گفتگو و رایزنی نموده که این اقدام رئیس فعلی شورای شهر تا حدودی احتمال ریاستش را منتفی نشان می دهد.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه