اخبار داغ

پیروزی ستارگان جهان برابر ایران/ هنرنمایی فیگو و کارلوس در آزادی

پیروزی ستارگان جهان برابر ایران/ هنرنمایی فیگو و کارلوس در آزادی
دیدار تیم‌های فوتبال ستارگان منتخب جهان و ایران برای حمایت از بیماران ام.اس با برتری همبازیان سالگادو به پایان رسید، آنهم درحالیکه تلاش بازیکنان ایران جهت گلزنی در این بازی بی‌نتیجه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،تیم‌های فوتبال منتخب ستارگان فوتبال جهان و ایران عصر امروز جمعه و در دیداری خیرخواهانه به نفع بیماران ام.اس برابر همدیگر به میدان رفتند که این بازی با برتری ۳ بر صفر تیم ستارگان جهان به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این بازی که با قضاوت خداداد افشاریان در ورزشگاه آزادی برگزار شد، روبرتو کارلوس (۲۴)، لوئیس فیگو (۳۱) و پائولتا (۴۴) برای تیم منتخب جهان گل زدند. ضمن اینکه مهدی هاشمی‌نسب در دقیقه ۲۰ و روی سانتر خداداد عزیزی دروازه ویتور بایا را باز کرد اما داور این گل را نپذیرفت.

,

احمدرضا عابدزاده، مهدی هاشمی‌نسب، یحیی گل‌محمدی، جواد زرینچه (۴۲- محمد نوازی)، کریم باقری، جواد نکونام، علیرضا نیکبخت واحدی، حمید استیلی (۳۶- علیرضا منصوریان)، علی کریمی، فرهادمجیدی و خداداد عزیزی برای ایران در نیمه اول به میدان رفتند اما در نیمه دوم نفراتی همچون ابراهیم میرزاپور، مارکار آقاجانیان، محمدرضا مهدوی، عادل فردوسی‌پور و کامران نجف‌زاده به جای بازیکنان دیگر وارد زمین مسابقه شدند.

,

همچنین ویتور بایا، فابیو کاناوارو، فرناندو هیه‌رو، فرناندو کوتو، گایزکا مندییتا، لوئیس فیگو، روبرتو کارلوس، میشل سالگادو، ادگار داویدز، مارسل دسایی و دوایت یورک نفرات تیم ستارگان جهان را در ابتدای بازی تشکیل دادند که این تیم در نیمه نخست و نیمه دوم تغییرات بسیاری داشت. بودو ایلگنر هم دروازه‌بان ستارگان جهان در نیمه دوم بود.

,

شعار این بازی «هنر، ورزش و انسانیت» بود، مسابقه‌ای که بازیکنان ایران برای گلزنی در آن تلاش بسیاری کردند اما در فتح دروازه تیم منتخب جهان ناکام ماندند.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه