اخبار داغ

وزیر بهداشت‌:

اگر حمایت و تدابیر رهبری نبود سرنوشت مذاکرات نامشخص بود/حاشیه های طرح تحول نظام سلامت باعث لغو آن نمی‌شود

اگر حمایت و تدابیر رهبری نبود سرنوشت مذاکرات نامشخص بود/حاشیه های طرح تحول نظام سلامت باعث لغو آن نمی‌شود
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر حمایت و تدابیر رهبری نبود سرنوشت مذاکرات هسته‌ای نامشخص بود و فصل‌الخطاب بودن ایشان و مراقبت کردن از دستاوردهای نظام در عرصه بین‌المللی در موفقیت نظام اسلامی بسیار تأثیرگذار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی در مراسم جشن روز پزشک که در تالار موحدیان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با حضور وزیر امور خارجه و جمعی از مسئولان استان اصفهان برگزار شد، گفت: دتر ظریف و روحانی انصافا در طول دو سال گذشته تلاش‌های بسیاری را برای به ثمر نشستن مذاکرات انجام داده‌اند و من از نزدیک شاهد بی‌خوابی‌های آنها بودم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بیان کرد: من تاکنون تعابیری که از سوی رهبر معظم انقلاب برای دکتر ظریف شنیده‌ام را درباره کس دیگری نشنیده بودم.

,

هاشمی افزود: اگر یک روزی اثر قطعنامه‌هایی که پیش از این صادر شده بود برای مردم آشکار شود‌ که در اثر مذاکرات لغو شد متوجه کار بزرگ دستگاه دیپلماسی خواهیم شد.

,

وی ادامه داد: درعین‌حال باید انصاف داشته باشیم که اگر حمایت و تدابیر رهبری نبود سرنوشت مذاکرات نامشخص بود و فصل الخطاب بودن رهبری و مراقبت کردن ایشان از دستاوردهای نظام در عرصه بین‌المللی در موفقیت نظام اسلامی بسیار تأثیرگذار بود.

,

هاشمی با اشاره به تعابیر و توصیه‌های رهبری در دیداری که با هیئت دولت خدمت ایشان بودیم گفت: توصیه و تعابیر معظم له در بخش سلامت و همچنین تداوم طرح نظام سلامت قابل‌تأمل و توجه است.

,

وی تأکید کرد: من اطمینان می‌دهم که طرح تحول نظام سلامت با رفع همه مشکلات و ضعف‌ها باقوت ادامه پیدا می‌کند و برخی از سخنان و مواضعی که ناشی از کم‌اطلاعی و یا احیاناً آلوده به غرض‌ورزی است هرگز ما را از انجام‌وظیفه دور نمی‌سازد.

,

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: طرح تحول نظام سلامت همچون دیگر طرح‌های ملی و کارهای بزرگ مثل انرژی هسته‌ای انجام می‌گیرد و حاشیه‌هایی که برای آن ساخته‌شده باعث لغو طرح نخواهد شد.

,

وی بیان کرد: طرح تحول نظام سلامت شامل منافع ملت است و با لطف خداوند و کمک حداکثری مجلس تداوم می‌یابد.

,

هاشمی ابراز کرد: به نظر می‌رسد که امروز هیچ راهی برای عظمت ایران و اسلام غیر از اعتدال وجود ندارد و اعتدال یعنی انسانیت، عین شیوه‌ای که پیامبر ائمه اطهار دنبال می‌کردند.

,

وی ادامه داد: تندروی و افراط از هر شیوه و صنفی محکوم بوده و کار همراه باتدبیر باعث پیشرفت می‌شود و کارنامه 2 سال دولت در بخش بهداشت به نظر می‌رسد راضی‌کننده است.

,

وزیر بهداشت با اشاره به برخی از سختی‌ها و موانعی که در طول 2 سال گذشته وجود داشته همچون کاهش 50 درصدی قیمت نفت، گفت: کارهای بزرگی با همه این وجود در دولت یازدهم انجام‌شده است که طرح تحول نظام سلامت یکی از آن‌هاست و جامعه پزشکی بداند حاشیه‌ها و مشکلاتی که درراه اجرای طرح تحول به وجود آمد به‌زودی پایان می‌پذیرد و من به شما قول می‌دهم تا آخر امسال به همه این مشکلات همچون برخی ناهماهنگی‌ها وعدم تأمین اعتبارها فائق می‌آییم.

,

گفتنی است در پایان این مراسم از چند تن از پزشکان، داروسازان و پرستاران نمونه استان اصفهان با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه