اخبار داغ

آیین اختتامیه دومین سالانه عکس کرمان برگزار شد

آیین اختتامیه دومین سالانه عکس کرمان برگزار شد
دومین سالانه عکس کرمان پس از سه روز با حضوراستاندار،مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان کرمان،جمعی ازمسئولان اجرایی،هنرمندا ن عکاس به کار خود پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کرمان هنر ، علی‌رضا رزم‌حسینی در آیین اختتامیه‌ دومین سالانه‌ی عکس کرمان در محل موزه‌ی صنعتی، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان دومین سالانه‌ی عکس کرمان بیان کرد: نسل امروز که از سلحشوری‌های دوران دفاع مقدس کم‌تر اطلاع دارد، با یک عکس به عمق کارهای انجام شده در دوران دفاع مقدس پی می‌برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , کرمان هنر ، علی‌رضا رزم‌حسینی در آیین اختتامیه‌ دومین سالانه‌ی عکس کرمان در محل موزه‌ی صنعتی، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان دومین سالانه‌ی عکس کرمان بیان کرد: نسل امروز که از سلحشوری‌های دوران دفاع مقدس کم‌تر اطلاع دارد، با یک عکس به عمق کارهای انجام شده در دوران دفاع مقدس پی می‌برد., کرمان هنر,

استاندار کرمان گفت: استان کرمان، همواره در ایده‌پردازی و کارهای نو در کشور پیشتاز بوده است.
رزم‌حسینی با اشاره به این‌که عرصه‌ی فرهنگ و اقتصاد باید با هم پیش بروند، گفت: دست فرهنگی و اقتصادی باید با هم آینده‌ی کرمان را بسازند.

,
,

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این آیین گفت: برای دست‌یابی به توسعه، باید توانمندی‌های خود را نمایش دهیم و برای این منظور، باید براساس فرموده‌ی رهبر معظم انقلاب از ابزار هنر استفاده کنیم.
فرشید فلاح با اشاره به این‌که هنر عکاسی امروز در خدمت جامعه و توسعه قرار دارد، بیان کرد: در چند سال گذشته چند انجمن خودخوانده‌ی عکاسی داشتیم که متحد نبودند و با حضور آقای «زنده‌روح»، این انجمن‌ها کار را با یک‌دیگر آغاز کردند و برگزاری این سالانه، یکی از نتایج این هم‌دلی است.

,
,

سرپرست شهرداری کرمان نیز در این مراسم از افتتاح موزه شهر کرمان خبر داد و گفت : برگزاری دومین سالانه‌ی عکس کرمان، منجر به مقالات بسیار خوبی شده که امیدواریم بتوانیم از آن‌ها نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم.
علی بابایی بیان کرد: عکس، زبان گویای فرهنگ، تاریخ و تمدن مردم است و در سال‌های گذشته، هنر عکاسی در سطح آماتور و حرفه‌ای مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است.
بابایی گفت: مدیریت عالی اجرایی استان کرمان با فرهنگ‌دوستی خودشان ما را در مرمت «موزه‌ی شهر کرمان» (مدرسه‌ی حیاتی) پشتیبانی کردند و موزه‌ی تاریخ و فرهنگ کرمان در این محل در روزهای آینده افتتاح می‌شود.

,
,
,

دبیر دومین سالانه‌ی عکس کرمان نیز گفت: به اعتقاد من این سالانه در کرمان در حد ملی برگزار شد.
مسعود زنده‌روح بیان کرد: سومین سالانه‌ی عکس کرمان، در دو سطح ملی و استانی برگزار خواهد شد که در سطح ملی، به یاد استاد «باستانی‌پاریزی» با عنوان «از پاریز تا پاریس» و در سطح استانی نیز به یاد «مظفر طاهری» با عنوان «کرمان دل عالم» برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در دومین سالانه‌ی عکس کرمان، به موضوع آموزش، پژوهش و تحقیق توجه ویژه‌ای شد.
لازم به ذکر است دومین سالانه‌ی عکس کرمان از سوم شهریوردر موزه هنرهای معاصر کرمان  آغاز شده بود.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه