اخبار داغ

همسرم می‌گوید من دیوانه‌ام!

همسرم می‌گوید من دیوانه‌ام!
سرمربی تیم ملی والیبال آلمان قوانین عجیبی برای بازیکنان این تیم درنظر گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا تیم ملی والیبال آلمان خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی اروپا به میزبانی بلغارستان و ایتالیا آماده می‌کند، اما رسانه‌های آلمانی خبرهایی را از آخرین شرایط تیم ملی والیبال این کشور منتشر کرده‌اند که در نوع خود جالب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ویتال هینن، سرمربی تیم ملی والیبال آلمان معتقد است که سکوت، طلا می‌آورد و بنا بر همین اعتقاد خود در گام نخست بازیکنان تیم ملی را تا سه ساعت بعد از هر مسابقه ممنوع‌المصاحبه کرد. همچنین وی استفاده بازیکنان تیمش از تلفن همراه، اینترنت و تلویزیون را هم ممنوع کرد و در این خصوص اظهار داشت: این کارها را کرده‌ام تا بازیکنان تنها به خودشان فکر کنند تا از نظر روحی آماده شوند و در نتیجه تیم ملی خوب شود.

,

سرمربی خاص ژرمن‌ها اقدام عجیب دیگری هم انجام داد؛ وی برای تمرین روز گذشته سه بی‌خانمان را به تمرین تیم ملی دعوت کرد و معقتد است که بازیکنان باید ببینند که در زندگی هر انسانی چه مشکلاتی ممکن است رخ دهد.

,

ویتال هینن، درمورد آخرین شرایط آمادگی تیم ملی والیبال آلمان اظهار داشت: تلاش می‌کنم تا وضعیت روحی بازیکنان را بالا ببرم، البته همسرم به من می‌گوید دیوانه‌ام!

,

همچنین یوخن شوپس، کاپیتان تیم ملی والیبال آلمان درمورد اقدامات هینن، گفت: این قوانین تجربه جدیدی است. در مجموع شرایط خوب است؛ ضمن اینکه هینن این اجازه را به بازیکنان داده است تا هر دو روز یک بار با خانواده خود ملاقات کنند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه