اخبار داغ

مدیر برنامه های مرحوم عباسپور:

توصیه قهرمان پرورش اندام ایران به نماز سر وقت/ آقا «بیت الله» تختی زمانه بود/ بی توجهی مسئولان به اسطوره های ورزشی ادامه دارد

توصیه قهرمان پرورش اندام ایران به نماز سر وقت/ آقا «بیت الله» تختی زمانه بود/ بی توجهی مسئولان به اسطوره های ورزشی ادامه دارد
مدیر برنامه های مرحوم بیت الله عباسپور، گفت: مرحوم عباسپور سر تمرین وقتی می خواست فرم بدن شاگردان خود را ببینند اگر بدن آنها خالکوبی داشت اول آنها را توصیه اخلاقی می کرد و سفارش می کرد که با این حالت نماز و غسل شما درست نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محسن عباسی در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» در مورد شخصیت مرحوم بیت الله عباسپور، اظهار کرد: «بیت الله» علاوه بر اینکه اسطوره ورزش ایران بلکه جهان بود از چهره های فراموش نشدنی کشور در مباحث اخلاقی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی افزود: «بیت الله» تختی زمانه بود ایشان را داشتیم ولی قدرش را ندانستیم .

,

مدیر برنامه های مرحوم عباسپور در توصیف اخلاق و منش این اسطوره ورزش کشور، افزود: مرحوم عباسپور از لحاظ اخلاقی در کنار تمرینات بدنی بر روی شاگردان خود کار می کرد و به آنها درس اخلاق می داد.

,

شاگردانش می پرسیدند چرا رنگ چهره شما عوض نمی شود؟

, شاگردانش می پرسیدند چرا رنگ چهره شما عوض نمی شود؟,

وی با بیان اینکه همه دوستانی که برای تشیع و دفن این اسطوره ورزش کشور آمده بودند از اخلاق آقا بیت الله می گفتند و ایشان را معلم اخلاق خود می دانستند، گفت: ورزشکاران پرورش اندام به دلیل رژیمی که می گیرند چهره آنها از حالت معمولی خارج می شود اما رفقا از آقا بیت الله می پرسیدند چرا چهره شما عوض نمی شود.

,

مدیر برنامه های مرحوم بیت الله عباسپور در ادامه اظهار کرد: یکی از دوستان در این زمینه از مرحوم عباسپور پرسید چه کار کنیم که چهره ما در زمان تمرین خراب نشود و ایشان توصیه می کرد که سر نماز دقت کنید و تاکید داشت به نماز های خود دقت کنید تا چهره ای نورانی داشته باشید.

,

وی با بیان اینکه مرحوم عباسپور شب تولد امام رضا (ع) فوت کرد، گفت: «آقا بیت الله» عاشق امام رضا بود و چنین عاقبتی قسمت هر کسی نمی شود.

,

شاگردانش را به نماز و منع خالکوبی توصیه می کرد

, شاگردانش را به نماز و منع خالکوبی توصیه می کرد,

وی افزود: مرحوم عباسپور سر تمرین وقتی می خواست فرم بدن شاگردان خود را ببینند اگر بدن آنها خالکوبی داشت اول آنها را توصیه اخلاقی می کردند و سفارش می کرد که با این حالت نماز و غسل شما درست نیست .

,

عباسی با اشاره به اینکه قبل از فوت مرحوم عباسپور در یک مصاحبه ای از مسئولان خواستم که «آقا بیت الله» دارد می رود و دست روی دست نگذارید، ابراز کرد: این روال بی توجهی مسئولان به اسطوره های ورزشی ادامه دارد.

,

وی افزود: استانداری تهران با اینکه یک نهاد سیاسی است در زمانی که از وزارت خانه های ورزش و بهداشت و درمان نا امید شدیم، این نهاد کارهای ما را انجام می دادند، گفت: در نهایت باید قدر اسطوره های ورزشی کشور را بیشتر بدانیم.

,

«بیت الله» ابایی نداشت که بگوید یک بچه کارگر بود

, «بیت الله» ابایی نداشت که بگوید یک بچه کارگر بود,

مدیر برنامه های مرحوم بیت الله عباسپور در با تاکید بر اینکه «آقا بیت الله» ابایی نداشت که از یک خانواده کارگری پا به عرصه ورزش حرفه ای گذاشته است، افزود: «بیت الله» در مصاحبه های مختلف مطرح کرده بودکه یک بچه کارگر است و در باغ و نانوایی کار کرده است و بازحمت و تلاش خود به این نقطه رسیده است.

,

وی با بیان اینکه «بیت الله» می گفت جوانان باید هدف داشته باشند و به ائمه اطهار (ع) توکل کنند، خاطرنشان کرد: «آقا بیت الله» همواره به خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) توکل می کرد و این جاده را برای ما بازکرد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه