اخبار داغ

اقتتصاد دان ارشد بانک جهانی؛

با برداشتن تحریم های ایران طوفان اقتصادی راه می‌افتد

با برداشتن تحریم های ایران طوفان اقتصادی راه می‌افتد
اقتصاد دان ارشد بانک جهانی در خاورمیانه و شمال افریقا اظهار داشت: اگر تحریم های اقتصادی از تهران برداشته شود طوفانی اقتصادی در ایران راه می‌افتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پرستوها، شاینتانان دورجان در گفتگو اسپتنیک اظهار داشت: لغو تحریم ها، یک طوفان اقتصادی خوانده می شود؛ یعنی افزایش منابع یک کشور در یک برهه زمانی.
این اقتصاددان همچنین افزوده است که در این فرآیند، چندین «اصلاح سیاسی» باید روی دهد، برای همین است که ما [بانک جهانی] این عمل را طوفان اقتصادی می‌خوانیم.
بر اساس اظهارات تیم مذاکره کننده رئیس جمهور آمریکا، باراک اوباما، ایران با توافق هسته‌ای 55 بیلیون دلار بدست خواهد آورد که بیشتر آن هم از درآمدهای خارجی خواهد بود.
قانون گذاران منتقد توافق ایران در ایالات متحده این طوفان اقتصادی را تعبیری از بی ثباتی بیشتر در منطقه خواندند. دورجان در سخنرانی خود در موسسه صلح کارنگی اظهار داشته است که مقدار پول ورودی به ایران کمتر از آن است که این کشور بتواند روی آن تصمیم‌های بزرگ بگیرد. مدیریت این طوفان اقتصادی توسط ایران بسیار مهم است، زیرا اگر این مدیریت به شکل صحیحی انجام شود می‌تواند به رشد دائم اقتصادی منجر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها,
,
,
,

در این ماه، در راستای تاثیر لغو تحریم های ایران، بانک جهانی به تهران پیشنهاد داده است که طوفان اقتصادی خود را در زیرساخت های داخلی و به روز رسانی وسایط ارتباطی- مخابراتی برای پشتیبانی از فناوری های نوین و صنایع غیر نفتی پیاده سازد.

,

طبق برنامه جامع اقدام مشترک، با این پیش شرط که ایران برنامه هسته‌ای صلح آمیز توافق شده در توافق را حفظ کند، تمامی تحریم های هسته ای ایران رفع خواهند شد.

,

 انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه