اخبار داغ

۱۶ اتفاق ناخوشایند در بازی ستاره‌ها/ شفاف سازی مالی یادتان نرود!

۱۶ اتفاق ناخوشایند در بازی ستاره‌ها/ شفاف سازی مالی یادتان نرود!
حضور تیم فوتبال ستارگان دنیا در ایران هرچند اتفاق خوب و بزرگی بود اما از آنجا که میزبان خوبی برای هیچ رویداد بزرگی نیستیم این بار هم نتوانستیم نمایش آبرومندی داشته باشیم و مشکلات زیادی رقم خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناستارگان فوتبال دنیا به ایران آمدند و یک دیدار خیرخواهانه انجام دادند و رفتند اما آنچه به عنوان یک درس بزرگ برای ما باقی ماند خیلی بیشتر از یک دیدار بین‌المللی به سود بیماران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اتفاقاتی که از بدو ورود ستاره های دنیا که با خوشرویی به ایران آمده بودند و خنده از روی لبهایشان محو نمی شد را با هم مرور می کنیم.

,

اول:
روبرتو کارلوس محبوب ترین ستاره این تیم که زودتر از دیگران به همراه سالگادو به ایران آمده بود توسط یک هوادار نما با بی‌فرهنگی تمام پس گردنی محکمی خورد.

,
,

کسی که به پس کله کارلوس ضربه زده بود پس از بازداشت حرفی زد که تاسف آور بود، او در پاسخ به چرایی حرکتش گفت: می‌خواستم کله کارلوس مو درآورد....
می گویند او با چند اوباش برای اینکار شرط بندی کرده بود.

,
,

دوم:
کارگردان جوان برای تبلیغ فیلم خود مثل جیمی جامپ به میانه زمین دوید آنهم درحالی که  می‌خواست فیلم خودش را تبلیغ کند و عجبا به این کارگردان از بخش فرهنگی جامعه ما که نمی‌داند فیلم چنین دیداری چقدر در دنیا دست به دست می‌شود و مایه خنده به ما خواهد بود. جیمی جامپ دیگری هم البته وسط زمین پرید تا مطمئن شود اوج بی‌نظمی در فوتبال ایران وجود دارد.

,
,

سوم:
فرهاد مجیدی و خداداد عزیزی با هم بر سر یک قیچی برگردان که فرهاد زد متلک پرانی کردند و مجیدی بین دو نیمه ورزشگاه را ترک کرد.

,
,

چهارم:
هنرمندان روی نیمکت که توقع بازی برابر ستاره های دنیا را داشتند از پروین و دیگران ناراحت شدند که چرا بازی نکرده اند و به زودی صدای مصاحبه هایشان را خواهیم شنید.

,
,

پنجم:
حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران دلخور شد که چرا برای این بازی دعوت نشده است.

,
,

ششم:
مهدی پاشازاده بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت این ستاره های پرسپولیس هستند نه ستاره های ایران.

,
,

هفتم:
نصفه بالایی ورزشگاه ملی ایران صندلی نداشت و این کاملا برای ستاره های دنیا عجیب بود.

,
,

هشتم:
بسیاری از پیشکسوتان دلخور هستند که چرا در میان ستاره ها قرار نگرفته اند.

,
,

نهم:
دایی حاضر نشد به تمرین تیم ستاره های ایران بیاید و با کریمی رو در رو شود او البته در حال تدارک تیمش هم بود.

,
,

دهم:
کی‌روش جاماند آنهم در حالی که قرار بود سرمربی تیم ستارگان باشد اما ناهماهنگی زیادی در این رابطه ایجاد شد که بخشی از آن باید به حساب طرف ایرانی گذاشت.

,
,

یازدهم:
دو خبرنگار تلویزیون با نیروهای اجرایی جلوی چشم همه درگیر شد و استیلی آنها را جدا کرد.

,
,

دوازدهم:
استقلالی‌ها فرهاد مجیدی را در دیدار خیرخواهانه تشویق می‌کردند و پرسپولیسی ها کریمی را!

,
,

سیزدهم:
صدور ۷۲۰ کارت خبرنگاری برای میکسدزون که موجب شد آدم‌های غیر خبرنگار زیادی با مونوپاد دنبال عکس سلفی بدوند که آبروریزی بزرگی بود.

,
,

چهاردهم:
کاناوارودر حالی که داشت با تلفن صحبت می‌کرد، آنقدر توسط یک خبرنگار برای مصاحبه زنده اذیت شد تا اینکه تلفن را به سوی او گرفت و اعتراض خود را نشان داد.

,
,

پانزدهم:
راننده‌های اتومبیل‌های تشریفات که منتظر هیرو و فیگو و سالگادو بودند تا آنها را از کنفرانس خبری به هتل ببرد با برخورد عجیب، شدید و ناراحت کننده نیروهای اجرایی مواجه شده بودند که نمی‌دانستند این دو در انتظار آن سه بازیکن ایستاده‌اند.

,
,

شانزدهم:
 اردحام و حمله جمعیت به ستاره‌ها در فرودگاه به حدی  بود که برخورد‌های غیر دوست داشتنی رقم خورد تا ستاره‌ها به اتوبوس برسند.

,
,

به نظر می‌رسد مدیریت و برنامه ریزی‌های ما در اجرای مسابقات فوتبال بسیار ضعیف و عقب افتاده است و هیچ برنامه درستی برای این کارها نداریم تا بتوانیم سرمان را بالا بگیریم. تصور ما این است که چون تمامی این برنامه‌ریزی‌ها توسط غیر فوتبالی‌ها انجام می‌شود.

,

ضمن اینکه مسئولان برگزار کننده این بازی که باشگاه هنرمندان بود باید در مورد مسائل مالی این مسابقه نیز شفاف سازی کند تا برخی از آن سوء استفاده نکنند و از سوی دیگر اتهامی هم متوجه برگزار کنندگان این مسابقه نباشد.

,

مهر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه