اخبار داغ

معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی؛

واگذاری 35 هزار مسکن مهر تا سال آینده/ احداث 751 پروژه توسط 38 دستگاه اجرایی

واگذاری 35 هزار مسکن مهر تا سال آینده/ احداث 751 پروژه توسط 38 دستگاه اجرایی
معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت:در هفته دولت 751 پروژه در استان خراسان رضوی افتتاح شد و تا سال آینده 35 هزار واحد مسکن مهر را تحویل خواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به گزارش پرستوها، محمد مقدوری در نشست خبری ظهر امروز که در ساختمان شهدای دولت استانداری برگزار شد اظهار داشت: در هفته دولت 751 پروژه افتتاح شده که شامل 84 پروژه راه روستایی،27 فضای آموزشی،26 پروژه صنعتی، 19 پروژه گازرسانی و 49 پروژه آب روستایی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها, پرستوها,

معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: 3هزار و 428 واحد مسکن مهر در هفت شهرستان با اعتباری بالغ بر 171 میلیارد و 400 میلیون تومان افتتاح شد که دو هزار و 360 مورد مربوط به شهر جدید گلبهار و 219 واحد در شهرستان تربت حیدریه بوده است.

,

وی در پاسخ به خبرنگار ما به وجود 48 هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در استان اشاره کرد و اظهار داشت: 35 هزار واحد تا پایان سال آینده تکمیل خواهد شد و مابقی مربوط به پروژه های مربوط به تعاونی های کم کار و دارای مشکلات مربوط به امور زیربنایی می باشد.

,

مقدوری بان داشت: با توجه به اینکه میزان گاز مصرفی سالانه استان در بخش های مختلف را 11 میلیارد متر مکعب است، با پیش بینی رشد سه درصدی در سال 1420 به 18 میلیارد متر مکعب خواهد رسید.

,

وی به اقدامات صورت گرفته درخصوص گازرسانی به روستاهای استان در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: گازرسانی به شهر ریوش و 691 روستا با جمعیتی بالغ بر صد خانوار با اعتبار 480 میلیارد تومان در حال پیگیری است که در هفته دولت در 19 روستا جشن گازرسانی برگزار می شود.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی گازرسانی در شهر ریوش و 433 روستا در مرحله آغاز و در 258 روستای باقی مانده عملیات انتخاب پیمانکار انجام می شود.

,

مقدوری خاطر نشان کرد: برق مصرفی در شرایط حال حاضر به طور سالانه معادل سه هزار و 400 مگابایت است که پیش بینی تبدیل آن در سال 1420 به 10 هزار مگابایت وجود دارد؛ با توجه به اینکه  قدرت تولید نیروگاه های استان کهدر حال حاضر سالانه پنج هزار و 200 مگابایت است، در افق ترسیم شده باید به 10 هزار و 700 مگابایت برسد.

,

وی با اشاره بر اعتبارات اختصاص داده شده در سفر سخنگوی دولت در روز گذشته عنوان داشت: برای تامی آب مسکن مهر شهر گلبهار 20 میلیارد تومان کمک شدو همچنین برای 6 مرکز آموزشی تخصیص برای تامین اعتبار در نظر گرفته شده است.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا با اعتبار موجود پروژه های نیمه تمام را به پایان برسانیم و از رکود در این بخش کاسته شود.

,

مقدوری بیان داشت: در یک تخمین کلی سعی داریم 50 درصد پروژه های نیمه تمام را تا انتهای سال به پایان برسانیم .

,

انتهای پیام/ج

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه