اخبار داغ

مدیرعامل آبفای مازندران خبر داد؛

دریافت وام 150 میلیون یورویی برای بهسازی شبکه فاضلاب مازندران

دریافت وام 150 میلیون یورویی برای بهسازی شبکه فاضلاب مازندران
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از دریافت وام بانکی برای توسعه بخش فاضلاب استان خبر داد و گفت: تلاش داریم تا بخشی از عقب‌ماندگی مازندران را در این بخش با دریافت 150 میلیون یورو از بانک توسعه اسلامی جبران کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از بلاغ، ذبیح‌الله ذاکری صبح امروز طی گفت‌وگویی میانگین برخورداری از فاضلاب شهری را در کشور 40 تا 50 درصد عنوان و اظهار کرد: این رقم در مازندران تنها هشت تا 10 درصد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی به بیان دلایل این عقب‌ماندگی پرداخت و افزود: یکی از دلایل این امر بالا بودن سطح آب زیرزمینی و نیز بالا بودن میزان بارندگی در مازندران است، البته گردشگرپذیر بودن استان نیز مزید بر علت است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در ادامه از دریافت وام بانکی برای توسعه بخش فاضلاب استان خبر داد و تأکید کرد: تلاش داریم تا بخشی از این عقب‌ماندگی را با دریافت 150 میلیون یورو از بانک توسعه اسلامی جبران کنیم.

این مسئول تصریح کرد: این وام برای بهسازی شبکه فاضلاب پنج شهر استان شامل قائم‌شهر، آمل، محمدآباد، تنکابن و رامسر خواهد بود که تا حدود زیادی این عقب‌ماندگی را جبران می‌کند.

ذاکری در پایان با بیان اینکه مازندران اولین استانی است که این وام را دریافت می‌کند، گفت: به همت مسئولان استان و نمایندگان مجلس، کارهای اداری این وام به پایان رسیده و به‌زودی پرداخت می‌شود.
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/ج
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه