اخبار داغ

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری گیلان اعلام کرد؛

مصدومیت و مجروحیت شدید،عاقبت حفاظت از محیط زیست

مصدومیت و مجروحیت شدید،عاقبت حفاظت از محیط زیست
تخت بیمارستان و امکان معلولیت پاداش مقابله با تخریب کنندگان منابع طبیعی در تالش،اینبار یک سرباز فدای محیط زیست گیلان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  واران نیوز»طی اخبار دریافتی از پرتال اداره کل منابع طبیعی گیلان، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری گیلان اعلام کرد : با توجه به فرامین مقام معظم رهبری و تاکیدات مدیریت محترم اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری گیلان عوامل یگان حفاظت این اداره کل با استقرار گشت های ویژه در نقاط بحرانی استان نسبت به تشدید اقدامات حفاظتی پیشگیرانه اقدام نموده اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , واران نیوز,

سرهنگ اصغر اکبری افزود : در جریان همین اقدامات پیشگیرانه و در هنگام گشت خودرویی واحد عملیات مستقر در منطقه چوبر از توابع شهرستان تالش عوامل یگان حفاظت به یکدستگاه تراکتور با یدک کش برخورد نموده که حامل شن و ماسه استحصال شده غیر مجاز از اراضی ساحلی بوده است .

,

وی در ادامه گفت : در پی مشاهده تراکتور مذکور عوامل یگان حسب مسئولیت قانونی خود جهت توقف و بازرسی از محموله اقدام نموده که متاسفانه فرد خاطی به هشدار و ایست ماموران اعتنا نکرده و به منظور فرار از مجازات با تراکتور به سمت ماموران حمله ور شده است

,

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری اظهار کرد : در جریان این اقدام مجرمانه ، سرباز وظیفه ، سید ایوب فردی که از سایر ماموران به تراکتور نزدیکتر بوده است فرصت گریز از مهلکه را از دست داده و راننده تراکتور به عمد او را هدف گرفته و این سرباز فداکار زیر چرخ های سنگین تراکتور حامل بار قرار گرفت .

,

سرهنگ اکبری گفت : این سرباز دلاور که با هدف حفظ انفال و برخورد با متخلفان و زیاده خواهان از طبیعت و منابع طبیعی در حال انجام ماموریت بوده است به شدت مصدوم و بلافاصله توسط سایر عوامل یگان حفاظت به بخش اورژانس بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل و پس از بررسی های اولیه پزشکی به علت شدت جراحات و صدمات وارده به بیمارستان پورسینای رشت انتقال یافت .

,

, ,

وی افزود : پس از وقوع حادثه راننده خاطی از فرصت بدست آورده استفاده و متواری شد که پس از رسیدگی به مصدومیت مامور مذکور اقدامات قانونی و پیگیری وسیعی برای شناسایی و بازداشت خاطی آغاز گردید که با همکاری تمامی دستگاه های ذیربط در اسرع وقت هویت فرد خاطی مشخص و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردید

,

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری گیلان که به عیادت این سرباز دلاور رفته بود  اظهار داشت :تاکنون چند عمل جراحی برای حفظ سلامت ایشان توسط تیمی از پزشکان مجرب انجام گرفته و طی چند روز آینده نیز باید عمل جراحی دیگری بر روی او صورت پذیرد.

, مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری, مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری, به عیادت این سرباز دلاور رفته بود  اظهار داشت :تاکنون چند عمل جراحی برای حفظ سلامت ایشان توسط تیمی از پزشکان مجرب انجام گرفته و طی چند روز آینده نیز باید عمل جراحی دیگری بر روی او صورت پذیرد. , به عیادت این سرباز دلاور رفته بود  اظهار داشت :تاکنون چند عمل جراحی برای حفظ سلامت ایشان توسط تیمی از پزشکان مجرب انجام گرفته و طی چند روز آینده نیز باید عمل جراحی دیگری بر روی او صورت پذیرد. ,

مهندس زارع گفت: در حال حاضر اولویت ما رسیدگی به سلامت این سرباز است .

, مهندس زارع گفت: در حال حاضر اولویت ما رسیدگی به سلامت این سرباز است .
, مهندس زارع گفت: در حال حاضر اولویت ما رسیدگی به سلامت این سرباز است .
,
, ,

وی با اشاره به مصدومیت و مجروحیت تعداد 4  تن از عوامل حفاظت از منابع طبیعی در طی 5 ماهه نخست سال جاری اظهار داشت : ما حافظان منابع طبیعی ، بر اساس عهد و پیمانی که با رهبری نظام داشته و به حرمت خون شهیدان انفال گیلانی (شهید مهندس پیروی و شهید رشید غفاری ) هیچگاه از مقابله با متجاوزان و افرادی که به هر صورت قصد تخریب منابع طبیعی را دارند فروگذار نخواهیم  کرد و با نثار خون و جان خود در انجام وظیفه تلاش می نماییم.

, ,

مهندس زارع همچنین به پیگیری پرونده متعرضان به ماموران دولت اشاره کرد و گفت : با تمام توان برای احقاق حق پرسنل مصدوم و مجروح شده توسط خاطیان و زیاده خواهان تلاش می نماییم و ضمن درخواست از مراجع قضایی برای رسیدگی سریعتر به چنین پرونده هایی ، از ریاست محترم دادگستری گیلان و تمامی قضات محترم در خواست اشد مجازات برای متخلفان و متجاوزان را داریم .

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه