اخبار داغ

توسط شهرداری صورت گرفت:

افتتاح دو طرح عمرانی در مرکز شهر و پارک ساحلی خلیج فارس

افتتاح دو طرح عمرانی در مرکز شهر و پارک ساحلی خلیج فارس
شهردار پارسیان از افتتاح دو طرح عمرانی در مرکز شهر و پارک ساحلی خلیج فارس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر ،عبدالکریم کاظمی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر در پارسیان گفت: اولین پروژه رفوژ میانی بلوار امام خمینی(ره) در ورودی شهر پارسیان به عنوان یکی از طرح‌های زیباسازی فضای شهری بود که این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۶۳ میلیون ریال صبح امروز با حضور فرماندار پارسیان و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر, عبدالکریم کاظمی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر در پارسیان گفت: اولین پروژه رفوژ میانی بلوار امام خمینی(ره) در ورودی شهر پارسیان به عنوان یکی از طرح‌های زیباسازی فضای شهری بود که این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۶۳ میلیون ریال صبح امروز با حضور فرماندار پارسیان و جمعی از مسئولین افتتاح شد.,

 

,

وی اضافه کرد: رفوژ این طرح حدود ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع مساحت دارد که نمای ورودی شهر پارسیان را دچار تغییری اساسی کرده است و امیدواریم در آینده بتوانیم دیگر ورودی‌های شهر را نیز ساماندهی کنیم.

,

 

,

شهردار پارسیان در ادامه خاطر نشان کرد: یکی دیگر از طرح‌هایی که در ششمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید پایان فاز سوم توسعه پارک ساحلی خلیج فارس بود که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در فضایی قریب به ۸ هزار مترمربع اجرا شده است.

,

 

,

کاظمی یکی از اهداف اجرای فاز سوم و توسعه پارک ساحلی پارسیان را توسعه صنعت گردشگری در شهر دانست و گفت: پارک خلیج فارس یکی از مناطق بسیار مهم جذب گردشگر و بهترین تفریح‌گاه شهرستان به حساب می‌آید که همه ساله میهمانان زیادی از نقاط مختلف کشور در آن حضور پیدا می‌کنند و باید به نوعی آبرومند ساماندهی می‌شد.

,

 

,

 

,

شهردار پارسیان در پایان اظهار داشت: در حال حاضر پارک ساحلی خلیج فارس از وضعیت مطلوبی برخوردار است و می‌تواند گردشگران را به خوبی میزبانی کند.

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه