اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان خبر داد:

طرح جیره بندی به فضای سبز رسید/ بندرعباسی ها ذخیره آب در منازل داشته باشند

طرح جیره بندی به فضای سبز  رسید/ بندرعباسی ها ذخیره آب در منازل داشته باشند
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان اظهار کرد: آبیاری فضای سبز به چهار روز یک بار و دو ساعت در شب اختصاص داده شده و شهرداری در ساعات تعیین شده موظف به آبیاری فضای سبز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ علی اصغر رضایی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با اشاره به بحران کمبود آب در بندرعباس گفت:در حال حاضر ذخیره آبی سد میناب به پایان رسیده و  80 درصد آب بندرعباس از 35 حلقه چاه تامین می شود که حوادث ناگهانی در مسیر انتقال آب منجر به قطعی آب شهر می شود بر این اساس شهروندان تا حد امکان ذخیره آب در منازل خود داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

 

,

وی اظهار کرد:با وجود قرار گرفتن در فصل گرما و بالارفتن میزان مصرف سعی شده که جیره بندی نباشد و از قطعی مستمر آب جلوگیری شود لذا دلیل عدم اطلاع رسانی نسبت به قطعی ها آسیب خط انتقال آب است.

,

 

,

رضایی با اشاره به محدودیت آبرسانی و قطع انشعاب آب فضای سبز شهر بندرعباس افزود:با وجود شرایط بحراب آب در استان و استفاده فضای سبز شهری از آب شرب برای آبیاری درختان چندین انشعاب غیر مجاز آب قطع شده است که شهرداری بدون مجوز اقدام به وصل برخی از انشعاب ها کرده است.

,

 

,

وی تصریح کرد: با رایزنی های انجام شده آبیاری فضای سبز به چهار روز یک بار و دو ساعت در شب اختصاص داده شده و شهرداری در ساعات تعیین شده موظف به آبیاری فضای سبز است.

,

 

,

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با اشاره بحران آب و جیره بندی در استان های بوشهر و سنندج تاکید کرد: در بندرعباس با وجود مصرف سرانه و تبخیر بالای آب تاکنون از جیره بندی پرهیز شده و هدف بر این است که در زمان پایان فصل تابستان و اتمام مسافرت ها با افزایش پیک مصرفی آب روبرو خواهیم بود که با گذر از آن نیازمند مدیریت مصرف شهروندان دارد.

,

 

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه