اخبار داغ

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس:

دولت توجهی به مقوله فرهنگ ندارد / وزارت ارشاد دولت یازدهم راه را گم کرده است

دولت توجهی به مقوله فرهنگ ندارد / وزارت ارشاد دولت یازدهم راه را گم کرده است
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد دولت یازدهم و توجه نکردن این وزارتخانه به مهمترین دغدغه امروز کشور گفت: دیدگاه وزیر ارشاد و مجموعه آن مغایر با دیدگاه های فرهنگی است که جای بسی تأمل دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، با انتقاد از بر زمین ماندن برخی مصوبات فرهنگی در کشور و حتی استان گفت:مسئله فرهنگ و توجه به آن یکی از اصل های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است که اگر به این موضوع نگاه کافی نکنیم ضربه پذیر خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , صبح زاگرس, صبح زاگرس, صبح زاگرس,

 

,

دولت بهای آنچنانی به مبحث فرهنگ نداده است

, دولت بهای آنچنانی به مبحث فرهنگ نداده است, دولت بهای آنچنانی به مبحث فرهنگ نداده است,

وی با بیان اینکه دولت قبل و به خصوص دولت فعلی بهای آنچنانی به مسئله فرهنگ و توجه به مقوله های آن نکرده  است، ابراز کرد: امروز بیشترین حربه دشمن در بحث جنگ نرم حمله به ارزشها و خدشه دار کردن فرهنگ است.

,

 

,

وزارت ارشاد دولت یازدهم راه را گم کرده است

, وزارت ارشاد دولت یازدهم راه را گم کرده است, وزارت ارشاد دولت یازدهم راه را گم کرده است,

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد دولت یازدهم و توجه نکردن این وزارت به مهمترین دغدغه امروز کشور گفت:  دیدگاه وزیر ارشاد و مجموعه آن مغایر با دیدگاه های فرهنگی است که جای بسی تأمل دارد.

,

 

,

بزرگواری ادامه داد: درست است وزارت فرهنگ ارشاد دولت یازهم بهانه کمبود و نبود بودجه را برای اجرای کارهای فرهنگی می داند،، اما رکود خاص مبحث فرهنگی را نمی توان نادیده گرفت.

,

 

,

طرح های مصوب مجلس بر زمین مانده است

, طرح های مصوب مجلس بر زمین مانده است, طرح های مصوب مجلس بر زمین مانده است,

وی با انتقاد از برخی طرح های فرهنگی تصویب شده در مجلس شورای اسلامی که توسط مسئولان اجرایی اجرا نمی شود، بیان کرد:کمیسیون فرهنگی مجلس طرح هایی ارائه می دهد واین طرح به تصویب مجلس می رسد، اما عملاً این طرحها اجرایی نمی شود و بر زمین می ماند، که این موضوع خودش هم سئوالی است که متولیان فرهنگی باید جوابگو باشند.

,

 

,

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور ایران اسلامی به عنوان ام القری جهان اسلام باید الگوی برای کشورهای مسلمان منطقه از همه نظر باشد، بیان کرد: همانگونه که امروز توانسته ایم در ابعاد نظامی، دفاعی و سیاسی و دیپلماتیک الگو خوبی برای کشورهای منطقه باشیم باید در این زمینه که فرهنگ خود را به کشوری دیگر منتقل می کنیم، الگو باشیم.

,

 

,

کشورهای جهان از تمامی ابعاد به فرهنگ ما نگریسته اند

, کشورهای جهان از تمامی ابعاد به فرهنگ ما نگریسته اند, کشورهای جهان از تمامی ابعاد به فرهنگ ما نگریسته اند,

بزرگواری با تأکید بر اینکه چشم تمامی کشورهای جهان به ابعاد مختلف حوزه فرهنگ ما دوخته شده است و در هر زمینه از ایران الگو می گیرند و یا به آن می نگرند، ابراز کرد: فرهنگ زیربنای توسعه کشور است که متولیان فرهنگی باید بیشتر از هر فعالیت دیگری به آن نگاه داشته باشند و نگذارند تبعات منفی آن بیشتر از نقاط مثبت در بین جامعه جولان دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه