اخبار داغ

مدیرعامل شرکت پست کشور:

بدون پست، دولت الکترونیک محقق نمی شود/ اعتبار ۴ میلیارد تومانی برای پروژه های اصفهان

بدون پست، دولت الکترونیک محقق نمی شود/ اعتبار ۴ میلیارد تومانی برای پروژه های اصفهان
مدیرعامل شرکت پست کشور با اعتقاد بر اینکه ما بسترساز دولت الکترونیک هستیم، بیان کرد: بدون پست دولت الکترونیک محقق نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از اصفهان بیدار، سین مهری در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت در اصفهان برگزار شد با بیان این مطلب افزود: این موضوع با وجود بستر سازی برای زیر ساخت ها انجام می شود.
وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای اعتبار به زیر ساخت های نوین و سرویس های پستی نداریم، اظهار داشت: ۴ میلیارد تومان اعتبارات برای پروژه های استان اصفهان پیش بینی شده است.
مهری با بیان اینکه تخصیصاعتبارات استانی با توجه به بسترها و ظرفیت های استان ها انجام می شود،ادامه داد: هر استانی طرح نو و تازه ای داشته باشد ما استقبال می کنیم و برای پرداخت اعتبارات معذوراتی نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان بیدار,
,
,


وی با اشاره به جهت گیری سرمایه گذاری ها در بخش های مختلف تصریح کرد: کاهش هزینه ها، گسترش توسعه و کیفیت خدمات از فرایندهایی است که در این موضوع قابل توجه است.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست با بیان اینکه استان اصفهان جزء ۱۰ استان برتر کشور است، خاطر نشان کرد: درآمد، ترافیک، کیفیت و تعادل هزینه از شاخص هایی است که رتبه های هر استان را مشخص می کند و ممکن است استانی در درآمد رتبه اول باشد اما در ترافیک در رتبه دهم قرار بگیرد. استان اصفهان هم بر این اساس رتبه بندی شده است.

,
,
,


رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست با اشاره به افزایش ۲ درصدی خرید اینترنتی گفت: هدفگزاری ما در این بخش بیش از این بوده است و با همکاری و مشارکت بخش خصوصی شرکتی به نام« من و پست» وارد عمل می شود که بتوانیم در این بخش برای خرید اینترنتی توسعه بیشتری داشته باشیم.

,
,


در ادامه این نشست مهدی علیدوستی معاون اداری مالی پست گفت: خدمات الکترونیکی، فیزیکی و مالی ابعاد سه بعدی پست را تشکیل می دهد که در دولت تدبیر و امید به آن توجه می شود.
وی با اعتقاد بر اینکه نگاه الکترونیکی به پست از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خاطر نشان کرد: الکتورنیکی شدن پست به تولید، تجارت و اشتغالزایی کمک می کند.

,
,
,


علیدوستی گفت: از ۱۹۲ کشور که عضو اتحادیه جهانی پست هستند ۷ کشور به بخش خصوصی واگذار شده است و ۱۸۵ کشور صد درصد دولتی باقی مانده اند.
وی ادامه داد: با اعتباری بالغ بر ۲۴ هزار میلیارد در پست لجستیک اشتغالزایی شده است.
معاون اداری مالی پست گفت: ارسال نامه های عادی با نامه های ثبتی هیچ تفاوتی ندارد و در همه کشورها تلاش می شود که نامه های ثبتی شبیه نامه های عادی شود زیرا هزینه و توان کمتری برای ارسال این نامه ها به کار می رود و باید سازوکارهای لازم در این زمینه به وجود آید.

,
,
,
,


علیدوستی با بیان اینکه در اصفهان یک شرکت پستی با ۳۱۴ فروشگاه زیر مجموعه در حال فعالیت است، تصریح کرد: در تجارت الکترونیک ۴۱ شرکت در کشور طرف قرارداد پست با ۵ هزار زیر مجموعه وارد کار شده اند.
معاون اداری مالی پست با تشریح فرایندهای توسعه خدمات الکترونیک و زیر ساخت های فناوری اطلاعات گفت: پروژه سامانه یکپارچه نشانی املاک(gnaf
به عنوان یک پروژه فرابخشی اجرا می شود. همچنین سیستم های جامعه قبول، قبول تحت وب، همراه نامه رسان، گزارشات مدیریتی، تجزیه مبادلات و توزیع و نگهداری سامانه های اصلی در سایت مرکزی رهگیری و شبکه های lan و وایرلس توسعه پیدا می کند.

,
,
,
,


در ادامه سید سعید رجالی مدیر کل پست استان اصفهان گفت: در راستای پیاده سازی دولت الکترونیک و تفاهم نامه منعقده با سازمان ثبت احوال کشور و به منظور توسعه ایستگاه های کارت هوشمند و افزایش دسترسی همشهریان به خدمات مربوطه، مرکز ارائه خدمات درخواست کارت هوشمند ملی در ساختمان ناحیه مسجد سید با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیون ریال بهره برداری می شود.
وی به بازسازی و نوسازی برخی از نواحی پستی اشاره کرد و ادامه داد: به علت فرسودگی و قدمت ناحیه پستی ملک شهر پروژه بازسازی ساختمان مربوطه با متراژ ۳۶۰ متر مربع و اعتبار ۳ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به اتمام رسیده و مورد استفاده قرار می گیرد.
رجالی به فرسوده بودن و محدودیت فضای واحد توزیع نشاط پروژه بازسازی ساختمان توزیع نشاط با متراژ ۱۸۰ متر مربع و اعتبار ۲ هزار و ۳۰۰ ملیون ریال به اتمام رسیده و مورد استفاده قرار گرفته است.

,
,
,
,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه