اخبار داغ

نماینده مردم شرق هرمزگان :

پروژه های درمانی مهم ترین اقدامات شرق هرمزگان/ مردم جاسک در انتظار احداث آب شیرین کن

پروژه های درمانی مهم ترین اقدامات شرق هرمزگان/ مردم جاسک در انتظار احداث آب شیرین کن
نماینده مردم شرق استان هرمزگان گفت:پروژه های حوزه راه روستایی و درمانی را مهمترین و اثربخش ترین پروژه های عمرانی هفته دولت در شرق استان دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،سیدعبدالکریم هاشمی نخل ابراهیم، نماینده مردم شرق استان هرمزگان در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی هرمز با اشاره به پروژه های هفته دولت در استان هرمزگان گفت:مهم ترین پروژه ها در حوزه شرق استان در حوزه راه روستایی است که در شهرستان های رودان، سیریک، جاسک، بشاگرد، میناب به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

 

,

وی با بیان اینکه پرژه های ترابری شرق استان در زمینه احداث راه و روکش اسفالت بوده است، افزود: 12 کیلومتر از بزرگراه میناب به بندرعباس احداث شده که امروز افتتاح می شود که تاثیر بسیاری در تردد این محور دارد.

,

 

,

هاشمی با اشاره به افتتاح خانه های بهداشت در شهرستان های شرق استان اظهار کرد:پروژه های درمانی از محل اعتبارات استانی، کمیسیون اصل نود و خیرین تامین شده که با افتتاح خانه های بهداشت تاثیر بسیاری در توسعه درمان روستایی شهرستان های جاسک، سیریک، میناب، رودان و بشاگرد دارد.

,

 

,

نماینده مردم شرق استان هرمزگان خاطر نشان کرد:تا دو ماه آینده اقدامات چشم گیری در زمینه آبرسانی به جاسک انجام می شود که طی این مدت غرب شهرستان جاسک با احداث آبشیرین از نعمت آب شرب بهره مند خواهند شد.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه