اخبار داغ

پایان منازعه قدرت در شورای شهر تبریز با تشکیل هیئت رئیسه ائتلافی

پایان منازعه قدرت در شورای شهر تبریز با تشکیل هیئت رئیسه ائتلافی
با انتخابات پشت درهای بسته شورای شهر تبریز هیئت رییسه خود را برای یک سال ییش رو شناخت. تغییر سه تن از پنج عضو هیئت رئیسه و کاندیدا نشدن بیش از یک نفر، برای چهار کرسی هیات رئیسه از جمله موراد جالب این انتخابات بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ائل با انتخابات پشت درهای بسته، شورای چهارم تبریز هیئت رییسه جدید خود را شناخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر این اساس شهرام  دبیری به عنوان رییس شورای شهر تبریز برای سومین سال فعالیت در دوره چهارم انتخاب شد. تنها رقیب وی ایران آهور بود که تنها یک رای داشت و دو تن از اعضا نیز رای ممتنع دادند.

,

محمد حسین جعفری به عنوان نایب رییس انتخاب شده و جانشین اسماعیل چمنی در ترکیب هیات رئیسه شد. وی ۱۸ رای موافق و ۲ رای ممتنع داشت.

,

حبیب شیری آذر به عنوان سخنگو وارد ترکیب هیات رییسه جدید شورای شهر تبریز شد که ۱۷ رای موافق و سه رای ممتنع از اعضا گرفت. در دو سال گذشته سعید حاجی زاده این کرسی  هیئت رئیسه را در اختیار داشت.

,

رسول درسخوان نیز با کسب ۱۸ رای به عنوان دبیر شورا ابقا شد تا در کنار دبیری دو عضو از ۵ عضو هیئت رئیسه سال گذشته باشند که ابقا می شوند.

,

جواد ششگلانی نیز به عنوان خزانه دار شورای شهر تبریز با رأی اعضا انتخاب شد. او نیز ۱۸ رای مثبت و دو رای ممتنع داشت. نکته جالب کاندیدا نشدن کسی دیگری از اعضا برای این سمت بود. سالهای اول و دوم شورا به ترتیب محمدحسن اسوتچی و سعید محدث این سمت را در اختیار داشتند.

,

اسماعیل چمنی تنها غایب این جلسه بود.

,

بدین صورت با برگزاری این انتخابات هیئت رییسه ائتلافی شورای شهر تبریز با حضور اعضایی از هر دو طیف منتخبان مردم تشکیل شد.

,

با توجه به کاندیدا نشدن بیش از یک نفر برای چهار صندلی از پنج صندلی هیئت رئیسه به نظر می رسد اعضای شورا پیش از جلسه در این خصوص توافق کرده بودند.

,

انتهای پیام/پ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه