اخبار داغ

در هفته دولت؛

مجتمع فرهنگی و هنری تایباد به بهره برداری رسید/ پروژه ای که برای بار دوم افتتاح شد+تصاویر

مجتمع فرهنگی و هنری تایباد به بهره برداری رسید/ پروژه ای که برای بار دوم افتتاح شد+تصاویر
مجتمع فرهنگی و هنری تایباد پس از سالها امروز به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از تایبادخبر، حسین شرافتی راد فرماندار تایباد در مراسم بهره برداری از مجتمع فرهنگی و هنری تایباد عنوان کرد: پروژه ای به این بزرگی که نظیرش را در کمتر شهرستانی در استان داریم، حقش است که یک بار مراسم افتتاح و یک بار مراسم بهره برداری آن برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,

وی افزود: همه ی انجمن هایی که در مجتمع فرهنگی و هنری مستقر می شوند، می توانند نجات دهنده فرهنگ مردم شوند.

,

وی خاطرنشان کرد: معرفی و توسعه تایباد در سطح استانی و برون استانی، توسط هنرمندان بواسطه پرداخته شدن هنرمندانه به فرهنگ تایباد و درست معرفی شدن توسط خبرنگاران است.

,

فرماندار تایباد ضمن اشاره به استراتژیک بودن تایباد گفت: امروز تایباد در بحثهای مذهبی و قومی در کشور الگو شده است و مشی و منشی که در تایباد دنبال می شود را الگو برداری می کنند تا به استانهای دیگر انتقال دهند.

,

وی خاطرنشان کرد: اینکه تجهیزات این مجتمع در شان هنرمندان باشد ، درست می شود. اینکه سالن اجتماعات و آمفی تئاتر آن آبرومندانه باشد، درست خواهدشد؛ مشکل اساسی ما این بود که در این مجتمع فرهنگی و هنری باز شود که الحمدالله امروز این کار انجام شد.

,

وی ادامه داد: توطئه های جنگ نرم دشمن را در همین ساختمان و زیر بام فرهنگی خنثی خواهیم کرد و این نه فقط عزم و اراده فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد را می خواهد بلکه عزم و اراده همه مردم را می طلبد.

,

همچنین حمزه آزاد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تایباد و باخرز در این مراسم اظهارکرد: امروز در هفته دولت در سراسر کشور صدها و هزاران پروژه به بهره برداری می رسد و این مجتمع فرهنگی و هنری تایباد نیز یکی از این هدیه های نظام جمهوری اسلامی ایران به هنرمندان شهرستان تایباد است.

,

وی بااشاره به لزوم وجود چنین مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری در شهرستان تایباد، افزود: ما در بهمن سال ۹۳ افتتاحیه این مجتمع را داشتیم که آن افتتاحیه به مناسبت تحویل مجتمع فرهنگی و هنری از وزارت مسکن و شهرسازی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

,

وی ادامه داد: از نظر من  اگر ۱۰ مرتبه هم این مجتمع افتتاح شود به نفع ما هنرمندان است چراکه در هر افتتاحیه تعدادی اقلام و امکانات به این مجتمع فرهنگی و هنری تعلق می گیرد.

,

آزاد خاطرنشان کرد: ما در شهرستان تایباد انجمن های فعال فرهنگی و هنری زیادی داریم و این یک کار بسیار بزرگ است. در خیلی از شهرستانهای بزرگتر از تایباد حتی یک موسسه قرآنی هم نداریم اما در تایباد چندین و چند موسسه قرآنی داریم.

,

وی عنوان کرد: من مطئمن هستم که با توان و پیگیری هایی که فرماندار محترم شهرستان دارند ، بحث تجهیزات این مجتمع و نواقص این مجتمع حتما برطرف خواهدشد.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد گفت: در دهه کرامت امسال برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری و برنامه های مختلفی برای بانوان در شهرستان برگزار کردیم.

,

گفتنی است این مجتمع فرهنگی و هنری در دهه فجر پارسال نیز افتتاح گردیده بود.

,

لازم به ذکر است باتوجه به مشاهدات خبرنگار ما این مجتمع بدلیل تکمیل نبودن تجهیزات و امکانات لازم به این زودی به بهره برداری کامل نخواهد رسید.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه