اخبار داغ

توقیف سواری پژو 405 با 34 میلیون ریال جریمه در همدان

توقیف سواری پژو 405 با 34 میلیون ریال جریمه در همدان
رئیس پلیس راهور استان همدان از توقیف یک خودروی سواری پژو 405 با 34 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده دراین شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند،  سرهنگ حسین طلایی اظهار داشت: ماموران پلیس راهور شهرستان همدان در حین گشت زنی  در سطح شهر به یک خودروی پژو 405 برخورد کردند که بریدگی بلوار بعثت را به صورت خلاف دور زده و همچنین در حال استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

وی گفت: ماموران پلیس خودرو مورد نظر را متوقف کردند و پس از اعمال قانون و استعلام از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور مشخص شد که این خودرو دارای129 فقره جریمه پرداخت نشده جمعاً به مبلغ 34 میلیون ریال و شکایت در سامانه اجراییات می باشد .

,

طلایی اظهار کرد: بر اساس ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ خلافی خودرویی بیش از 10 میلیون ریال باشد خودرو تا پرداخت کامل دیون دولتی در توقیف پلیس قرار خواهد گرفت ،لذا خودرو مذکور جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد .

,

وی با اشاره به ظرفیت های قانون جدید راهور در کنترل رفتار حادثه ساز رانندگان متخلف افزود: استعلام جرائم معوقه و همچنین نمره منفی رانندگانی که اقدام به انجام تخلفات حادثه ساز و همچنین رانندگی خطرناک نموده اند در لحظه متوقف نمودن خودرو انجام و درصورتی که خودرو دارای جرائم معوقه بیش از ده میلیون ریال بوده خودرو متوقف و در مواردی هم که راننده دارای نمره منفی بیش از حد نصاب باشد گواهینامه وی اخذ خواهد شد.

,

رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: همچنین در محل تصادف از رانندگانی که دارای حالات غیر ارادی و مشکوک به استفاده از مواد افیونی و مسکرات می باشند تست اعتیاد با کیت های مخصوص انجام و در صورت مثبت بودن ، ضمن سیر مراحل قضایی ، راننده به مدت شش ماه از رانندگی محروم و مبلغ 2 میلیون ریال جریمه خواهد شد .

,

انتهای پیام/پ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه