اخبار داغ

امشب؛ قسمت آخر سریال تعبیر وارونه یک رویا

امشب؛ قسمت آخر سریال تعبیر وارونه یک رویا
آخرین قسمت از سریال تعبیر وارونه یک رویا امشب به روی آنتن می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از روابط عمومی شبکه یک، مجموعه تلویزونی تعبیر وارونه یک رؤیا به‌کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی سیدکمال طباطبایی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است که پخش آن از شنبه سوم مرداد ساعت 22 از این شبکه آغاز شده است.

این سریال در 27 قسمت 45دقیقه‌ای تهیه و تولید شده و از شنبه تا چهارشنبه هر هفته پخش می شد. تعبیر وارونه یک رؤیا یک سریال جاسوسی است که فیلمنامه آن بر مبنای اطلاعات واقعی و ماجراهای اتفاق افتاده در ایران، بدون اغراق در شخصیت‌پردازی‌ها و فقط با اضافه کردن تعلیق داستانی و روابط خانوادگی قهرمانان قصه و حتی قهرمانان خارجی داستان نوشته شده است.

در واقع در این سریال، ملودرام و فضای جاسوسی با هم ادغام شده‌اند و درعین حال این مجموعه روایتگر یک ماجرای عاشقانه تلخ هم هست.

امیر جعفری، پانته‌آبهرام، داریوش ارجمند، فرهاد قائمیان، قاسم زارع، فرزین صابونی، الهام کردا، نیما نادری، نگار عابدی، آزاده سدیری، صفا آقاجانی، علی صالحی، کریم امینی، ابراهیم عزیزی، دانیال حسین‌زاده، ستاره حسینی و سهیل ساعی بازیگران ایرانی این مجموعه هستند. فردا شب نهم شهریور نیز قرار است ساعت 22 خلاصه قسمت های پخش شده پخش شود. همچنین پشت صحنه60 دقیقه ای از این سریال جمعه 13 شهریور ساعت 18 به روی آنتن خواهد رفت.

سریال خارجی "حلقه سمندر" جایگزین تعبیر وارونه یک رویا
با پایان مجموعه تلویزیونی تعبیر وارونه یک رویا، سریال خارجی "حلقه سمندر" از سه شنبه دهم مرداد جایگزین سریال فریدون جیرانی می شود. مجموعه داستانی حلقه سمندر محصول سال 2012 کشور بلژیک است. این سریال جنایی را "فرانک وان میشلن" کارگردانی کرده و در آن "فیلیپ پیترز"،"کوئن دی بو" و "مایک ور درن" بازی کردند.

در خلاصه این سریال 12 قسمتی آمده است: سارقان از یک بانک خصوصی تعدادی صندوق امانات را سرقت می کنن که صاحبان آنان از مسولان سرشناس و عضو حلقه ای به نام "سمندر" هستند. ریموند که صاحب بانک و رییس حلقه سمندر است متوجه این سرقت می شود و از کسانی که از صندوق شان سرقت شده است می خواهد قضیه سرقت را مسکوت گذارند و به پلیس گزارشی ندهند ولی این سرقت به یکی از بازرسان پلیس به نام "ژراردی" گزارش می شود و او پیگیر ماجرا می شود.

 سریال حلقه سمندر در طول هفته به غیر از پنج شنبه ها و جمعه ها ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
, سریال خارجی "حلقه سمندر" جایگزین تعبیر وارونه یک رویا,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه