اخبار داغ

به مناسبت هفته دولت ؛

پروژه‌های مهم تنکابن افتتاح شد+ تصاویر

پروژه‌های مهم تنکابن افتتاح شد+ تصاویر
نخستین مرکز پرورش ماهی سردآبی با مدیریت مهندس اولیایی در زمینی به مساحت 3300 مترمربع و زیربنای 356 مترمربع با ظرفیت تولید سالانه 40 تن ماهی قزل‌آلا و با هزینه 6 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و دومین مرکز پرورش ماهی سردآبی این روستا به مدیریت خانم سمیرا اسلامی با زیربنای 400 مترمربع و در زمینی به مساحت 1100 مترمربع و تولید سالانه 40 تن بچه ماهی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تنکابن 24، دبستان شهید صیادی روستای چناربن با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , تنکابن 24,

در این مراسم که علاوه بر فرماندار ویژه تنکابن و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران و هیئت همراه حضور داشتند، علیرضا سعدی پور، معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش تنکابن ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به نامگذاری دبستان به نام یکی از شهدای منطقه، شهید بهروز صیادی، درباره جزئیات پروژه احداث این مرکز آموزشی گفت: بنای این دبستان در زمینی به مساحت 1700 مترمربع و زیربنای 930 مترمربع با اعتبار بالغ بر 9 میلیارد ریال احداث شده که در طرح نوسازی مدارس شهرستان تنکابن اجرا شد.

وی همچنین از وجود 13 پروژه در حال ساخت و نوسازی مدارس در سطح شهرستان تنکابن یاد و ابراز امیدواری کرد: با مشارکت مردم منطقه و حمایت مسئولان بزودی شاهد افتتاح این مدارس هستیم.

سعدی پور ضمن تشکر از پیمانکار و مهندسین ناظر این پروژه و قدردانی از زحمات شورای اسلامی و دهیاری روستای چناربن، خاطرنشان کرد: زمین این دبستان که ظرفیت بیش از 150 نفر دانش آموز را دارد، توسط واقف محترم، مرحوم صفر اولیایی اهدا شده که نشان دهنده مشارکت مردم در ساخت فضاهای آموزشی است و باید قدردان این خیرین باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش تنکابن با تشکر از حضور مسئولان محترم شهرستانی و اولیاء دانش آموزان در این مراسم، از حضور مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان و همچنین شریعت‌نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

شمس‌الله شریعت‌نژاد، نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر، پیام شهادت این دو شهید را خدمت هرچه بیشتر و توقع کمتر دانست و تأکید کرد: ما در جمهوری اسلامی دولت و مردم نداریم و همه باهم و در کنار هم قرار داریم و این تأیید نامگذاری امسال بنام سال همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان دکتر روحانی و وجود 6 قطعنامه شورای امنیت علیه ایران و همچنین مشکلات فراوان اجتماعی، اقتصادی و سیاسی پیش‌روی دولت از اقدامات بدون نتیجه و بی‌برنامه دولت‌های گذشته به عنوان عامل اصلی مشکلات یاد شده عنوان و تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در شرایطی به روی کار آمد که حتی توان پرداخت حقوق کارمندان دولت را نداشت و این مشکل که 51 درصد جمعیت کشور با حقوق سرماه دولت اداره می‌شوند از مهمترین مشکلاتی است که سبب رکود اقتصاد و عقب ماندگی کشور از کاروان رشد و توسعه خواهد شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن بیان مشکلات متعدد بر سر راه دولت نظیر اشتغال، آموزش، عمران و توسعه و همچنین عدم توجه به فرهنگ مصرف و تولید، از تلاش‌های مسئولان که در این شرایط، موفق به افتتاح و راه‌اندازی پروژه‌های مختلف توسعه‌ای می‌شوند تقدیر و تشکر کرد.

قربانعلی شیرزاد، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک افتتاح این پروژه با تشکر از پیگیری‌های نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در ساخت و احداث پروژه‌های این سازمان خاطر نشان کرد: اتفاق خوب دیگری که در قانون بودجه سال 93 شاهد آن بودیم و در سال جاری نیز شاهد اجرای آن هستیم بحث استاندارد سازی سامانه گرمایشی مدارس بوده که بیش از 1500 کلاس درس در سطح استان ساماندهی و تجهیز شد.

وی با اشاره به 42 پروژه صورت گرفته در طرح تخریب و نوسازی مدارس سطح استان مازندران اظهار کرد: 219 کلاس درس با زیربنای 28000 مترمربع و هزینه 330 میلیارد ریال در این طرح بازسازی شد و همچنین 2230 کلاس درس نیز با اعتبار بالغ بر 140 میلیارد ریال در طرح استاندارد سازی سامانه گرمایشی مدارس تجهیز شد.

سیدامیر حسینی‌جو، فرماندار شهرستان تنکابن نیز ضمن تبریک هفته دولت و افتتاح این پروژه و با تقدیر و تشکر از تمام کسانی که در ساخت این مرکز آموزشی نقش داشتند، مدارس را به‌عنوان پروژه‌های مهم و ماندگاری دانست که تاریخ انقضاء نداشته و به یادگار خواهند ماند و در ادامه یادآور شد: دولت تدبیر و امید در سایه خرد و اندیشه و با برنامه‌ریزی مناسبی که در امور داخلی و خارجی کشور داشتند، سبب افتتاح پروژه‌های مهم عمرانی حتی در چنین شرایطی شدند.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور مسئولان و تقدیر از زحمات شورای اسلامی و دهیاری روستای چناربن، گفت: محور موضوعات و فعالیت‌های ما در شهرستان تنکابن، توجه به ریشه‌ها و نیازهای فرهنگی شهرستان است تا به وسیله آن زمینه توسعه پایدار شهرستان فراهم شود.

در ادامه برنامه‌ها، دو مرکز پرورش ماهی سردآبی در روستای آبکله‌سر بزرگ به افتتاح و بهره برداری رسید.

نخستین مرکز پرورش ماهی سردآبی با مدیریت مهندس اولیایی در زمینی به مساحت 3300 مترمربع و زیربنای 356 مترمربع با ظرفیت تولید سالانه 40 تن ماهی قزل‌آلا و با هزینه 6 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و دومین مرکز پرورش ماهی سردآبی این روستا به مدیریت خانم سمیرا اسلامی با زیربنای 400 مترمربع و در زمینی به مساحت 1100 مترمربع و تولید سالانه 40 تن بچه ماهی افتتاح شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,
با حضور جان‌الله عبدی مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران و شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، پروژه آسفالت جاده ارتباطی روستای شرج‌خیل افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ابراهیم عسکرپور، بخشدار بخش خرم‌آباد در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های فتحی رئیس اداره راه و شهرسازی و همچنین مساعدت‌های شریعت‌نژاد در زمینه تخصیص بخشی از اعتبارات لازم جهت تکمیل روکش آسفالت جاده روستای شرج‌خیل اظهار کرد: با گذشت سی و اندی سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کشورمان آسفالت جاده ارتباطی روستای شرج‌خیل اندک خدمتی است که پس از سه دهه انتظار مردم صبور و فخیم این روستا صورت گرفته است.

وی ضمن تقدیر از توجه شریعت‌نژاد، جهت تخصیص اعتبارات لازم به منظور تکمیل برخی از پروژه‌های نیمه تمام و ضروری در منطقه تصریح کرد: این اقدام دکتر شریعت‌نژاد در تخصیص اعتبارات ماده 180 نمایندگان مجلس جهت تکمیل برخی از پروژه‌های نیمه تمام و ضروری در شهر و به‌ویژه روستاهای شهرستان تنکابن روح تازه‌ای به کالبد خشکیده و بی‌جان بسیاری از پروژه‌های شهرستان بخشید، چراکه در بسیاری از روستاها اندک درصد باقی مانده از برخی پروژه‌ها به‌دلیل نبود بودجه لازم، سال‌ها به‌صورت راکد رها شده است.

عسکرپور خاطرنشان کرد: با این اقدام نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امروز شاهد افتتاح پروژه‌ای هستیم که اهالی روستای شرج‌خیل بیش از سه دهه در انتظار تحقق آن نشسته بودند.

شریعت‌نژاد نیز در ادامه مراسم حضور عبدی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران در این مراسم را خیر مقدم گفته و اظهار کرد: پروژه آسفالت جاده روستای شرج‌خیل با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون تومان اجرا شده است که البته شأن ملت ما بیش از این قبیل اقدامات است.
,
,
, .,
,
, .,
,
,
,
, .,


,
, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه