اخبار داغ

همزمان با آخرین روز از هفته دولت؛

ویژه برنامه بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در خلیل آباد برگزار شد + تصاویر

ویژه برنامه بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در خلیل آباد برگزار شد + تصاویر
ویژه برنامه بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد جامع خلیل آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از یار خراسانی، این مراسم امروز هشتم شهریور ماه در مسجد جامع خلیل آباد با حضور مسئولین ، کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان ، بسیجیان و عموم مردم شهرستان برگزار شد و حجت‌الاسلام علی ناهیدی ، امام جمعه شهرستان خلیل آباد سخنران این مراسم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

برنامه های این مراسم شامل قرائت قرآن کریم، سخنرانی و مرثیه‌سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت و سخنرانی امام جمعه شهرستان بود.

,

حجت الاسلام علی ناهیدی ، امام جمعه شهرستان خلیل آباد در این مراسم ضمن گرامیداشت هشتم شهریور ماه ، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریست اظهار داشت: ایران اسلامی در تمامی دنیا بیشترین شهید را زمینه ترور داده است.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: 17 هزار شهید نشان از جنایات استکبار در ایران اسلامی است ، شهدایی که به جرم متدین ، انقلابی و حزب الهی بودن به شهادت رسیدند.

,

ناهیدی با قدردانی از زحمات دستگاه های اداری در شهرستان خلیل آباد تصریح کرد: شهرستان خلیل آباد در بین 28 شهرستان استان خراسان رضوی موفق شده است مقام اول را در انجام پروژه های عمرانی با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد کسب کند.

,

وی در خاتمه با اشاره به حدیثی از امام سجاد(ع) اذعان نمود: وظیفه اخلاقی ، وجدانی و انسانی هر فردی است که از دستگاه های اجرایی که در راستای اهداف شهیدان رجایی و باهنر حرکت کرده اند تقدیر و تشکر کند.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه