اخبار داغ

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد؛

بازگشایی سفارت انگلیس موجب نفوذ و توطئه می شود

بازگشایی سفارت انگلیس موجب نفوذ و توطئه می شود
امید ملایی گفت: ما این موضوع را رد نمیکنیم که دیپلماسی بین المللی لازمه ی روادید و صدور انقلاب است اما مسئولین اجازه ی نفوذ دشمن را به کشور ندهند که این خواست صریح مردم و رهبر معظم انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از «دانشجویان بیدار»امید ملایی جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: بدون شک اقدامات خباثت امیز کشور انگلستان در طول تاریخ علیه ملت ایران برکسی پوشیده نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجویان بیدار,

وی افزود: لیست جنایات و اقدامات این کشور به نحوی است که ملت ایران همواره این کشور را منشا فتنه و اشوب می داند و تاریخ گواه این ادعاست .

,

این فعال دانشجویی ادامه داد: کسی فراموش نخواهد کرد تحمیل قرارداد رویترز که براساس آن، ایران به مدت 70 سال کاملا به انگلستان فروخته شد کسی فراموش نخواهد کرد ایجاد فرقه‌های ضاله بابیت و بهائیت را که به قصد انحطاط  مذهبی در ایران انجام شد.

,

وی تصریح کرد: کسی فراموش نخواهد کرد به انحراف کشاندن انقلاب مشروطیت را کسی فراموش نخواهد کرد نقش مستقیم انگلیس را در کودتای 28 مرداد.

,

وی با اشاره به اینکه بی شک کسی حمایت بی بدیل انگلیس را از فتنه88 از یاد نخواهد برد، گفت: آنها از طریق سفارتخانه‌شان در تهران، شبکه‌های رسانه‌ای همچون بی‌بی‌سی و راه‌اندازی شبکه‌های مختلف رسانه‌ای فارسی زبان در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی و انحطاط مذهبی ملت ایران تمام تلاش خودشان را انجام دادند.

,

وی تاکید کرد: انگلیس همواره در تصویب تحریم های ظالمانه علیه کشورمان در صف اول بوده و گرچه اظهارات آنان پس از جمع بندی مذاکرات کمی لعاب دار تر و ظاهر فریب شده است اما قطعا دشمنی آنان با انقلاب اسلامی و ملت ایران بیشتر از قبل ادامه دارد.

,

ملایی تشریح کرد: در جریان فتنه 88 چندجاسوس انگلیسی که به تحریک فتنه‌گران نیز می‌پرداختند دستگیر و محکوم شدند که ازکارکنان سفارت انگلیس در تهران بودند این اقدام انگلیس خوی استکباری و وحشی گری این کشور را به نمایش گذاشت و خسارت های زیادی را به کشور ما وارد کر و این از چشم مردم پوشیده نبوده و نیست.

,

وی با بیان اینکه حال اندکی بعد از توافق هسته ای که به گفته ی مقام معظم رهبری هنوز باید مراحل قانونی را طی کند به صورت شتاب زده شاهد بازگشایی سفارت خانه ی انگلیس هستیم، عنوان کرد: بدون شک ما این موضوع را رد نمیکنیم که دیپلماسی سیاسی و جهانی لازمه ی روادید و صدور انقلاب شکوه مند اسلامی ایران به جهان است.

,

وی افزود: اما لازم است در این راه مسئولین محترم نهایت دقت را داشته باشند و اجازه ی نفوذ دشمن را به کشور ندهند که این خواست صریح مردم و رهبری معظم انقلاب بوده و هست.

,

دانشجوی کارشناسی عمران اظهار کرد: دشمن مصرانه در تلاش است که بتواند در کشور نفوذ کرده و اطلاعات خود را از شرایط  کشور برداشت کند هرگونه روابط ما باید محدود و با ملاحضه ی تمام صورت گیرد .

,

وی در ادامه بیان کرد: صحبت های هاموند در روزهای اخیر هم بیشتر ما را به فکر فرو میبرد بی شک دشمن دنبال دشمنی کردن است نه دنبال رساندن سود به مردم و کشور ما.

,

وی تصریح کرد: مسئولین دیپلماسی‌مان باید نسبت به سیاست‌ها و استراتژی‌های دولت انگلیس بیش از قبل مراقب باشند اولین هدفی که انگلیسی‌ها همواره آن را دنبال کرده‌اند این است که بتوانند در منطقه جاسوسی اطلاعاتی داشته باشند.

,

ملایی با بیان اینکه از این رو ما باید دقت لازم را داشته و روابطمان با این کشور را تا حدی برقرار کنیم که زمینه هرگونه نفوذ آنها را به کشور ندهیم؛ خاطرنشان کرد: نفوذ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی همواره جزو اصول و استراتژی‌های استکبار جهانی و انگلیس در قبال کشورهای منطقه بوده است.

,

وی در پایان تاکید کرد: لازم است مسئولین و مردم از هرگونه نفوذ و ایجاد توطئه علیه کشورمان از سوی دولت انگلیس با تحلیل و نظارت بر عملکرد و رفتار آنها جلوگیری کنند.

,

انتهای پیام/ج

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه