اخبار داغ

نیاز 200 میلیون تومانی برای تجهیز داوران فوتبال!

نیاز 200 میلیون تومانی برای تجهیز داوران فوتبال!
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: برای خرید ست‌های رادیویی داوران ۲۰۰ میلیون تومان نیاز داریم که پیش فاکتور آن‌ را ۲۰ روز پیش به فدراسیون داده‌ایم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانافریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با فارس، در مورد قضاوت موعود بنیادی‌فر در بازی مقدماتی جام جهانی گفت: AFC قضاوت بازی قرقیزستان و تاجیکستان را به این داور ما سپرده و این حرکت می‌تواند یک حرکت رو به رشد برای داوری ما باشد داوران ما در خارج از کشور با فراغ بال قضاوت می‌کنند و آسیا بر روی داوران ما نظر ویژه‌ای دارد و آن‌ها را قبول دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: علیرضا فغانی در جام جهانی حضور داشت و فینال جام ملت‌های آسیا را قضاوت کرد. حضور داوران ما در عرصه‌های بین‌المللی می‌تواند انگیزه بسیار خوبی برای داوران دیگر ما باشد.

,

اصفهانیان در مورد الیت شدن مصطفی اکرمی گفت: ناظر داوری از کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت او را دید. البته اکنون دیگر مثل گذشته نیست که دیگر فقط یک ناظر از غرب آسیا داور را تائید کند بلکه فیلم قضاوت او را برای ناظری در شرق آسیا هم ارسال می‌کنند امیدواریم ایشان نیز بتواند داور الیت شود.

,

رئیس کمیته داوران در مورد تهیه 10 ست رادیویی برای داوران لیگ برتر گفت: ما پیش فاکتور خرید این ست‌ها را حدود 20 روز پیش به فدراسیون فوتبال داده‌ایم هزینه آن 200 میلیون تومان می‌شود اگر این ست‌ها خریداری شود شرایط برای قضاوت بهتر داوران فراهم‌تر خواهد شد البته در گذشته این ست‌ها نبود ولی با بودن این ست‌ها کار قضاوت آسان‌تر می‌شود امیدوارم هرچه زودتر این ست‌ها خریداری شود تا بتوانیم آن‌ها را در اختیار داوران قرار بدهیم.

,

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد گلایه‌های کی‌روش از وضعیت تیم ملی و اینکه صحبت از لطمه زدن راهزن گوه به تیم ملی کرده گفت: هر کسی باید پاسخگوی صحبت‌های خودش باشد. اما ما در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هر کاری از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم تا تیم ملی موفق شود و همکاری‌های لازم را با کی روش کرده‌ایم ایشان یک جلسه با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم داشت و شاید در آینده هم باز با او جلسه داشته باشیم.

,

وی افزود: دیدید که ستارگان فوتبال جهان هم از عملکرد تیم ملی با سرمربیگری کی‌روش ابراز رضایت کردند شاید برخی بگویند ما با یک مربی کوچک هم می‌توانستیم همین نتایج را در جام جهانی بگیریم اما وقتی ستاره‌های فوتبال جهان از شیوه بازی ایران تعریف می‌کنند یعنی اینکه  عملکرد کی‌روش خوب بوده است وقتی فیگو می‌گوید از تشویق مردم فهمیدم کریمی محبوب است معنایش این است که باید قدر بازیکنان و مربیان و سرمایه‌های فوتبال خود را بدانیم.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه