اخبار داغ

به منظور ارتقاء روحیه نشاط و افزایش توان جسمانی؛

صعود کارکنان انتظامی شهرستان رامیان به قله 2435 متری «قلعه میران» + تصاویر

صعود کارکنان انتظامی شهرستان رامیان به قله 2435 متری «قلعه میران» + تصاویر
کارکنان انتظامی شهرستان رامیان پس از سه ساعت پیاده روی به قله دو هزار و 435 متری قلعه میران رامیان صعود کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازگل رامیان، کارکنان انتظامی شهرستان رامیان، به منظور ارتقاء روحیه نشاط و شادابی و افزایش توان جسمانی در یک اقدام ورزشی، مسیر کوهستانی و دشوار ارتفاعات قلعه میرا(قلعه موران یا قلعه ماران) رامان را طی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان،,

کارکنان انتظامی این شهرستان موفق شدند پس از سه ساعت کوهپیمایی در مسیرهای صعب العبور به قله دو هزار و 435  متری قلعه میران صعود کنند.

,

سرهنگ «حمیدرضا شهمرادی» فرمانده انتظامی شهرستان رامیان در حاشیه مراسم کوهپیمایی توجه و آشنایی کامل به مراکز تفریحی و تفرجگاهی حوزه استحفاظی کارکنان انتظامی ار از اولویت کاری آنان دانست و گفت: یک نیروی پلیس برای آنکه بتواند در ماموریت های مهم و حساسی که در سطح حوزه استحفاظی با دارابودن مناطق صعب العبور و کوهستانی به وی سپرده می شود، موفق عمل کند باید جسمی سالم، شاداب و ورزیده داشته باشد.

, ،,

وی اظهار کرد: شهرستان رامیان با دارا بودن مراکز تفریحی و تفرجگاهی، مسافران و ورزشکاران بسیاری در طول سال به این شهرستان مراجعه می کنند و لازم است پلیس هم با انجام گشت های هدفمند و یا در اقدام ورزشی آشنایی کاملی را نسبت به حوزه های تفرجگاهی و جنگلی داشته باشد تا در صورت نیاز بتوانند خدمات امنیتی خوبی را به امدادخواهان و ورزشکاران ارائه کنند.

, ،,

شهمرادی با بیان اینکه انجام ورزش و توجه به سلامتی و تندرستی از ویژگی های اصلی یک نیروی پلیس است، افزود: ورزش علاوه بر ایجاد محیطی شاد و فرح بخش، با کاستن فشارهای روانی و استرس های گوناگون، باعث افزایش بهره وری نیرو در هنگام انجام وظیفه و ماموریت ها می شود.

,

ارتفاعات قله قلعه میران در 12 کیلومتری جنوبغربی شهرستان رامیان واقع شده است.

,

ghalentazam8

, ghalentazam8,

ghalentazam1

, ghalentazam1,

ghalentazam2

, ghalentazam2,

ghalentazam3

, ghalentazam3,

ghalentazam4

, ghalentazam4,

ghalentazam5

, ghalentazam5,

ghalentazam6

, ghalentazam6,

ghalentazam7

, ghalentazam7,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه