اخبار داغ

فرماندار ریگان:

ریگان از لحاظ جاده در استان و کشور محروم است

ریگان از لحاظ جاده در استان و کشور محروم است
فرماندار شهرستان ریگان گفت: شهرستان ریگان از لحاظ جاده در استان و کشور بسیار محروم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از“صبح کویر“،امین باقری در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد:هفته دولت هفته گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است و باید سیره و روش آن دو شهید بزرگوار در اداره امور ، الگوی مسئولان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر,

IMG-20150830-WA0014

, IMG-20150830-WA0014, IMG-20150830-WA0014,

فرماندار ریگان بیان اینکه بزرگترین قدرت در دست رسانه ها است،افزود:از رسانەها انتظار می رود صبر و شکیبایی داشتە باشند ،رسانە نیاز مبرم است و حتما باید اطلاع رسانی انجام شود،رسانەها بدون اغماض و هرگونە حاشیە اخبار و وقایع و انتقادات سازندە را بە سمع و نظر مردم برسانند.

,

وی ادامه داد:اهمیت رسانە بە اطلاع رسانی درست آن است و از رسانەها انتظار دارم با احساس مسئولیت نسبت بە کارشان فرهنگ سازی درست نمایند،همکاری با رسانەها اولویت کاری من است بە این دلیل کە رسانەها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین می باشند.

,

باقری افزود:در هفته دولت بیش از ۱۰۰ طرح در شهرستان ریگان به بهره‌برداری رسید که مردم این منطقه از مزایای آنها بهره‌مند شدند.

, در هفته دولت بیش از ۱۰۰ طرح در شهرستان ریگان به بهره‌برداری رسید که مردم این منطقه, از مزایای آنها بهره‌مند شدند.,

وی با بیان اینکه شهرستان ریگان از لحاظ جاده در استان و کشور بسیار محروم است،افزود:این شهرستان ۱۶٫۷ درصد راه آسفالته مناسب وجود دارد و یکی از هدف‌های ما در شهرستان توسعه راه‌های این شهرستان است.

, شهرستان ریگان از لحاظ جاده در استان و کشور بسیار محروم است, این شهرستان ۱۶٫۷ درصد راه آسفالته مناسب وجود دارد و یکی از هدف‌های ما در شهرستان توسعه راه‌های این شهرستان است.,

وی اشاره داشت به بیمارستان ۳۲ تختخوابی ریگان و بیان کرد:بیمارستان ۳۲ تختخوابی ریگان پیشرفت خوبی تاکنون داشته است.

, بیمارستان ۳۲ تختخوابی ریگان, بیمارستان ۳۲ تختخوابی ریگان پیشرفت خوبی تاکنون داشته است,

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ۴۰ روستای شهرستان ریگان فاقد آب آشامیدنی سالم است که این روستاها به صورت سیار آبرسانی می‌شوند.

, ۴۰ روستای شهرستان ریگان فاقد آب آشامیدنی سالم است که این روستاها به صورت سیار آبرسانی می‌شوند.,

باقری عنوان کرد:برنامه‌ریزی‌هایی در زمینه کشت‌های جایگزین در این شهرستان صورت گرفته است که ما کشت زعفران، انگور و انار را در شهرستان در دستور کار داریم.

, باقری عنوان کرد:برنامه‌ریزی‌هایی در زمینه کشت‌های جایگزین در این شهرستان صورت گرفته است که ما کشت زعفران، انگور و انار را در شهرستان در دستور کار داریم.,

در پایان نشست مدیرمسئول سایت صبح کویر نیزبه بیان بعضی از مشکلات شهرستان از جمله سد معبر دست‌فروشان در بازار شهر،محروم بودن بعضی از روستاها از آب آشامیدنی سالم، نبود مسافر خانه در شهرستان و غیره اشاره کرد.

, سد معبر دست‌فروشان در بازار شهر،محروم بودن بعضی از روستاها از آب آشامیدنی سالم، نبود مسافر خانه در شهرستان و غیره اشاره کرد.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه