اخبار داغ

باجه مطبوعات؛

پارک خودرو به شرط صرف غذا/مدیریت نامناسب مهم ترین عامل تحقق نیافتن سندهای فرهنگی/نرخ بیکاری در خراسان رضوی افزایش یافت

پارک خودرو به شرط صرف غذا/مدیریت نامناسب مهم ترین عامل تحقق نیافتن سندهای فرهنگی/نرخ بیکاری در خراسان رضوی افزایش یافت
بسته خبری «صبح توس» از مهم ترین اخبار روزنامه های امروز 9 شهریور ماه مشهد را بخوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، بسته خبری «صبح توس» از مهم ترین اخبار روزنامه های امروز ۹ شهریورماه مشهد را  در ادامه بخوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بسته خبری «صبح توس» از مهم ترین اخبار روزنامه های امروز ۹ شهریورماه مشهد را  در ادامه بخوانید:, صبح توس,

پارک خودرو به شرط صرف غذا

خراسان_فرمانده راهور شهرستان طرقبه – شاندیز نیز در باره موضوع پارک خودروها مقابل رستوران ها می گوید: از سال ۹۱ به سازمان حمل و نقل شهرداری طرقبه پیشنهاد پارک متر را دادیم و اعلام کردیم که از جاغرق تا طرقبه این کار انجام شود.
سرگرد«رحیمی»می‌افزاید:متاسفانه بعضی از رستوران داران تصور می کنند که خیابان ملک اختصاصی است در حالی که این حریم خیابان است.وی با بیان این که نحوه پارک خودرو ها مشکلاتی را برای پلیس ایجاد می کند، می گوید: با نصب پارک متر می توانیم پارکینگ ها و نحوه پارک خودروها را مدیریت و جای پارک را به صورت عادلانه بین مردم و گردشگران تقسیم کنیم.

, پارک خودرو به شرط صرف غذا, پارک خودرو به شرط صرف غذا,
,
,
,


۴ میلیون و ۲۶۰ هزار نفر در خراسان رضوی واجد شرایط رأی دادن هستند

خراسان_سیدمحسن صادقی روز گذشته در جلسه ستاد انتخابات خراسان رضوی که با حضور مسئولان و اعضای کمیته های شش گانه ستاد انتخابات استان در استانداری برگزار شد، افزود: از این تعداد ۲۶۸ هزار و ۲۰۵ نفر، رأی اولی هستند که شامل ۱۳۷ هزار و ۳۲۱ رأی اولی پسر و ۱۳۰ هزار و ۸۸۴ رأی اولی دختر می شود.
صادقی با بیان این که تعداد نمایندگان استان در مجلس ۱۸ نفر است، ادامه داد: احتمال اضافه شدن یک نفر به تعداد نمایندگان استان تا موعد انتخابات وجود دارد.

,
, ۴ میلیون و ۲۶۰ هزار نفر در خراسان رضوی واجد شرایط رأی دادن هستند, ۴ میلیون و ۲۶۰ هزار نفر در خراسان رضوی واجد شرایط رأی دادن هستند,
,
,
,


مدیریت نامناسب مهم ترین عامل تحقق نیافتن سندهای فرهنگی

خراسان_بررسی مطالعات فرهنگی شهر مشهد در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد، مهم ترین موضوعی بود که درجلسه کمیسیون این هفته مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرارگرفت.
درهمین رابطه مهدی بارانی، مدیر دفتر مطالعات و برنامه ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، با توضیح اینکه این سند به عنوان طرح جامع و چشم اندازی برای سایر دستگاه هاو مجموعه های فرهنگی سطح شهرنیز محسوب می شود، اظهار کرد : باید درتدوین این اسناد قانون اساسی به عنوان سند اصلی مورد توجه قرار گیرد که در طرح مورد نظر سعی شده است این موضوع لحاظ شود.

,
, مدیریت نامناسب مهم ترین عامل تحقق نیافتن سندهای فرهنگی, مدیریت نامناسب مهم ترین عامل تحقق نیافتن سندهای فرهنگی,
,
,
,


متلاشی‌شدن لانه فساد و شرارت در مشهد

,
, متلاشی‌شدن لانه فساد و شرارت در مشهد, متلاشی‌شدن لانه فساد و شرارت در مشهد,

شهرآرا_دو تن از اراذل و اوباش و دو دختر جوان که از گردانندگان لانه شرارت و ناامنی بودند، در آخرین مخفیگاه خود دستگیر شدند.
رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی گفت: دو جوان که از اراذل و اوباش مشهد هستند، به‌اتهام شرارت، شرب خمر، چاقوکشی، ضرب‌و‌شتم شهروندان و… تحت‌تعقیب بودند که در آخرین مخفیگاه خود در منزلی مسکونی در بولوار توس مشهد گرفتار شدند.

,
,

نرخ بیکاری در خراسان رضوی افزایش یافت

قدس_مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی درباره اشتغال اتباع بیگانه در استان خاطر نشان کرد:اشتغال اتباع بیگانه غیر مجاز یکی از معضلات استان است و در همین رابطه در پنج ماهه سال جاری ۴۱ پروانه کار باطل و طرح جایگزین نیروی انسانی ایرانی اجرا شد.
این مقام مسؤول درخصوص دلایل افزایش بیکاری در خراسان رضوی تصریح کرد: کاهش فعالیتهای ساخت و ساز در سال گذشته و بهار امسال، سیاستهای انقباضی بانکها در پرداخت تسهیلات، بروز مشکلات در برخی مؤسسه‌های مالی و اعتباری و کاهش تدریجی سهم صنعت استان از منابع بانکی از جمله دلایل تأثیرگذار در رشد بیکاری در استان است.
پیشرفت ۴۸ درصدی ساخت جاده زیارت

مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: مرحله نخست ساخت جاده زیارت (مسیر ویژه حرکت زائران پیاده) در جاده نیشابور – مشهد با ۴۸ درصد پیشرفت ادامه دارد.
وی گفت: این مسیر به طول ۴۴ کیلومتر از هشت کیلومتری قدمگاه نیشابور تا ملک آباد در فاصله ۲۵ کیلومتری مشهد در دست ساخت است.
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود: هشت کیلومتر نخست مسیر از قدمگاه نیشابور تا مسجد اهل بیت(ع) در جاده قدیم نیشابور و فاصله ۲۵ کیلومتری ملک آباد تا مشهد نیز آسفالت شده است.
انتهای پیام/ج

, نرخ بیکاری در خراسان رضوی افزایش یافت, نرخ بیکاری در خراسان رضوی افزایش یافت,
,
,
,
, پیشرفت ۴۸ درصدی ساخت جاده زیارت, پیشرفت ۴۸ درصدی ساخت جاده زیارت,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه