اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد :

سرانه ورزشی گچساران به 91 سانتیمتر افزایش می یابد

سرانه ورزشی گچساران به 91 سانتیمتر افزایش می یابد
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تکمیل پروژه‌های ورزشی، سرانه ورزشی گچساران از 81 سانتی‌متر به 91 سانتی‌متر افزایش پیدا خواهدکردکه آماری بی‌سابقه در این شهرستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ،به نقل ازآفتاب جنوب،صبح امروز به مناسبت هفته دولت زمین چمن مصنوعی کوی 108 دستگاه گچساران حضور جمعی از مدیران استانی و محلی به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از, آفتاب جنوب, ،صبح امروز به مناسبت هفته دولت زمین چمن مصنوعی کوی 108 دستگاه گچساران حضور جمعی از مدیران استانی و محلی به بهره برداری رسید.,

 

,

جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون کار احداث 28 زمین چمن مصنوعی در سطح استان آغاز شده است  که 18 مورد آن به بهره‌برداری رسیده است،گفت:زمین چمن کوی 108 گچساران در مساحت 2 هزار مترمربع و با اعتبار 500 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

,

 

,

وی افزود:میزان اعتبار هزینه شده جهت احداث 18 پروژه چمن مصنوعی  14 میلیارد تومان بوده است ودر حال حاضر 5 پروژه چمن مصنوعی در حال تکمیل است.

,

 

,

ایزدپور با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی روستاهای خیرآباد، پارک بانوان، 500 دستگاه این شهرستان تا یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهند رسید،گفت:با تکمیل این پروژه‌ها سرانه ورزشی گچساران از 81 سانتی‌متر به 91 سانتی‌متر افزایش پیدا می‌کند که آماری بی‌سابقه در این شهرستان است.

,

 

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه