اخبار داغ

واکنش معاون وزیر به حرف های کی روش

واکنش معاون وزیر به حرف های کی روش
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه دوچرخه‌سواری سه سهمیه در بخش جاده کسب کرده است و ملی‌پوشان باید تلاش کنند تا در المپیک هم عملکرد خوبی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانانصرالله سجادی در حاشیه بازدید از لیگ دوچرخه‌سواری اظهار داشت: به این جا آمدم تا عملکرد ملی‌پوشانی که مسابقه دارند را ببینم. خوشبختانه دوچرخه‌سواری سه سهمیه در بخش جاده کسب کرده است و امیدواریم چند سهمیه دیگر در پیست کسب کند. ملی‌پوشان ما باید تلاش خود را به کار بگیرند تا در المپیک هم عملکرد خوبی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سجادی در مورد اینکه گفته می‌شود این فدراسیون برای انتخاب مربی خارجی مشکل مالی دارد، گفت: قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در جریان همه چیز است و این فدراسیون مشکل مالی ندارد.

,

وی در مورد بودجه فدراسیون‌ها به خصوص المپیکی‌ها عنوان کرد:‌از ابتدای سال که تفاهم‌نامه با فدراسیون‌ها امضا شده رشته‌های المپیکی 25 درصد بودجه‌شان افزایش پیدا کرده و سعی می‌کنیم بر اساس تقویم فدراسیون‌ها بودجه را تقسیم کنیم. تاکنون 50 درصد بودجه خود را گرفته‌اند و تا آخر شهریور نیز سعی می‌کنیم پرداخت ها را به 60 تا 65 درصد برسانیم. سایر نهادها هم باید این کمک‌ها را انجام دهند. سعی می‌کنیم کار استعدادیابی در فدراسیون‌های مدال‌آور را نظام‌مند کنیم. شاید این کار 6 تا 8 سال طول بکشد و پس از آن نتیجه بدهد. باید این کار شروع می‌شد. امسال هم منابع خوبی را در نظر گرفتیم.

,

وی ادامه داد: 19 و 20 مهر ماه از نمایشگاه استعدادیابی فدراسیون‌ها رونمایی خواهیم کرد. ما باید عادت کنیم که دنبال کارهای کوتاه مدت نباشیم.

,

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص عملکرد ضعیف احسان حدادی در مسابقات جهانی عنوان کرد:‌ بهتر است با خود او صحبت کنید. ما تمام امکانات را برای او فراهم کردیم و کمبودی از سوی وزارت ورزش نبود.

,

وی در مورد اینکه گفته می‌شود سعیدی پس از انتخابات به فدراسیون گلف نرفته است،  عنوان کرد:‌ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. تمام حکم‌های اعضای هیأت رئیسه و رئیس را یکجا می‌زنیم و به زودی این کار را انجام خواهیم داد.

,

سجادی با اشاره به شرایط شطرنج عنوان کرد: برای انتخابات این فدراسیون از روز شنبه ثبت‌نام آغاز می‌شود.

,

وی در خصوص اینکه چرا بعد از گذشت 6 ماه انتخابات فدراسیون تنیس روی میز برگزار نمی‌شود، گفت: عجله نکنید انتخابات این فدراسیون هم برگزار می‌شود اما زمانی تعیین نشده است.

,

سجادی در مورد اینکه کی‌روش گفته است برخی راهزنان اجازه نمی‌دهند تیم ملی به هدفش برسد سکوت کرد و پاسخی به این سؤال نداد و عنوان کرد: تیم ملی در حال حاضر مسابقه دارد و بهتر است آرامش داشته باشد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه