اخبار داغ

در گرایش های دام، طیور و آبزیان

اولین آموزشگاه تخصصی کشاورزی گلستان، در گنبد افتتاح شد + تصاویر

اولین آموزشگاه تخصصی کشاورزی گلستان، در گنبد افتتاح شد + تصاویر
اولین آموزشگاه تخصصی کشاورزی استان گلستان در گرایش های دام ، طیور و آبزیان در گنبد افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قابوس نامه، رئیس مرکز فنی و حرفه ای گنبدکاووس در بازدید از این آموزشگاه گفت: این آموزشگاه آزاد بر اساس استانداردهای فنی و حرفه ای در  رشته های شیلات اعم از ماهی های گرمابی و سردابی و آکواریومی، در امور دام ، پرورش گاو، گوسفند،شتر، سگ های زنده یاب ،پرورش زنبورعسل دایر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه،, قابوس نامه،, ،,

IMG_4893

, IMG_4893, IMG_4893,


یحیی عباسی همچنین گفت در بخش طیور نیز دوره آموزشی پرورش پرندگان زینتی، بلدرچین،بوقلمون، مرغ بومی و شترمرغ در این آموزشگاه برگزار می شود و در کل این آموزشگاه ۱۰نفر اشتغالزایی مستقیم دارد.

,
,

IMG_4915

, IMG_4915, IMG_4915,


همچنین در حاشیه افتتاح این کارگاه یک آموزشگاه عروسک بافی و قالی بافی نیز با حضور فرماندار ویژه گنبدکاووس افتتاح شد که عباسی در این خصوص نیز گفت: حمایت از این آموزشگاهها از سوی فنی و حرفه ای  در راستای  حمایت از بخش خصوصی و اجرای اصل ۴۴ در اولویت قرار گرفته است.

,
,

IMG_4925

, IMG_4925, IMG_4925,

IMG_4921

, IMG_4921, IMG_4921,


رئیس مرکز فنی و حرفه ای گنبدکاووس اذعان کرد: تسهیل در اخذ مجوز و حمایت از کارگاههای آموزشی عروسک بافی و قالی بافی از سوی فنی حرفه ای می تواند نقش موثری در تقویت مشاغل خانگی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی که متوجه زنان و دختران می شود داشته باشد.

,
,

IMG_4932

, IMG_4932, IMG_4932,

IMG_4935

, IMG_4935, IMG_4935,


وی تصریح کرد: آموزشگاه قالی بافی حدود سه ماه است بطور آزمایشی، آموزش در بخش های تابلو فرش،گلیم قالی بافی درجه یک و قالی بافی درجه ۲کار خود را آغاز کرده است که با سرمایه گذاری ۲۰ میلیون تومان از سوی متقاضی و بدون دریافت تسهیلات وام ۵ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.

,
,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه